Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022

4o ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ

 ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ                                                Ζάκυνθος    10/01/2022                                                                                                                       

Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

«ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»                                                          Αρ. πρωτ: 19

                                                                                      Προς: Σχολικές Μονάδες &Μέλη Συλλόγου

Ν. Κολυβά 136

Τηλ: 2695028854

e-mail : solomosd1@gmail.com




4 ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ


Αγαπητοί συνάδελφοι / συναδέλφισσες,

αν και η βαθύτερη επιθυμία μας για το 2022, θα ήταν να σας

καλωσορίσουμε στις σχολικές τάξεις, με ευχές για ΜΙΑ ΥΓΙΗ,

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΑ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ, η

πραγματικότητα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε με το άνοιγμα των

σχολείων, σήμερα, 10-1-2022, εν μέσω της μεγαλύτερης έξαρσης και

διάδοσης της μετάλλαξης όμικρον, με εκατοντάδες εκπαιδευτικούς και

μαθητές να νοσούν και να κινδυνεύουν να νοσήσουν, και με την

απροκάλυπτα εγκληματική πολιτική της κυβέρνησης, που δεν

προχώρησε σε κανένα ουσιαστικό μέτρο πρόληψης και προστασίας

μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων, καθιστά επιτακτική την ανάγκη

ΓΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ των κυβερνητικών επιλογών και της μακροχρόνιας

αδράνειας του συστήματος να προστατέψει τα δύο βασικότερα κοινωνικά

αγαθά: την υγεία και την παιδεία.

Ο Σύλλογός μας, εδώ και μέρες, έχει εκφράσει την ανησυχία του

για το άνοιγμα των σχολείων, χωρίς λήψη ουσιαστικών μέτρων, στο

από 5-1-2022 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ που επισυνάπτουμε, το οποίο εκθέτει

τα άμεσα αλλά και τα πάγια αιτήματά μας για την ασφαλή και

ουσιαστική λειτουργία των εκπαιδευτικών μας μονάδων. Μαθητές

συνωστισμένοι σε τάξεις 25-27 ατόμων αλλά ελάχιστων τετραγωνικών

μέτρων, ανεπαρκή τεστ που δεν διανέμονται δωρεάν για όλους και

ανάγκη για μοριακά που δεν συνταγογραφούνται, το εξωφρενικό

νούμερο του 50%+1 για να κλείσει ένα τμήμα, καμία πρόβλεψη αδειών για εγκυμονούσες εκπαιδευτικούς και άτομα ευπαθών ομάδων, καμία

πρόθεση για πρόσληψη εκπαιδευτικών, προκειμένου να αναπληρωθούν

τα κενά των νοσούντων, καμία βούληση για μείωση του αριθμού των

μαθητών ανά τάξη, χωρισμού σε βάρδιες ή κυλιόμενου ωραρίου, καμία

μέριμνα για την ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών, των

εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους. Η εμπειρία των 2 χρόνων της

πανδημίας ήταν αρκετή για να γίνουν ριζικές αλλαγές στον τομέα της

Υγείας και της Παιδείας. Τίποτα όμως δεν έγινε, γιατί είχε «κόστος»!

Αντίθετα το διαρκές άγχος και η εμμονή του Υπουργείου Παιδείας, σ’

αυτές τις δραματικές συνθήκες, είναι πως θα εδραιώσει την

αντιεκπαιδευτική πολιτική του (αξιολόγηση, κατηγοριοποίηση σχολείων,

υποχρηματοδότηση, Τράπεζα Θεμάτων, ΕΒΕ κλπ.).

Η οργανωμένη ωστόσο προσπάθεια διάλυσης του δημόσιου

σχολείου θα μας βρει αντιμέτωπους και συσπειρωμένους. Τις επόμενες

μέρες θα κληθούμε να προασπίσουμε τόσο την ασφάλεια και τη

μόρφωση των μαθητών μας , όσο και τα δικά μας εργασιακά δικαιώματα.


ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ:


1.ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ SELF-TEST ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Τηρούμε το υγειονομικό πρωτόκολλο της διενέργειας των self-test

των μαθητών κατ’οίκον με τη βοήθεια του γονέα –κηδεμόνα και

αναγραφή του αποτελέσματος στη σχετική πλατφόρμα edupass.gov.gr

και σε καμία περίπτωση δεν συμμετέχουμε εμείς στη διαδικασία αυτή.

(Κοινή Υπουργική Απόφαση ΓΠ οικ. 360/2022 - ΦΕΚ 7/Β/6-1-2022,

Αρθρο 2 Β.2.)

«2. Ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται κατ’ οίκον

σύμφωνα με τις οδηγίες των ενημερωτικών φυλλαδίων. Για τους/τις

ανήλικους/ες μαθητές/τριες ηλικίας κάτω των δεκατριών (13) ετών ο

δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται με τη βοήθεια του

γονέα/κηδεμόνα. Για τους/τις ανήλικους/ες μαθητές/τριες ηλικίας από

δεκατριών (13) ετών και άνω ο δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται υπό την επιμέλεια και επίβλεψη των γονέων/κηδεμόνων

τους.”

2. ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΤΩΝ ΝΟΣΟΥΝΤΩΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Η κρίση της πανδημίας και τα λειτουργικά προβλήματα της

έλλειψης εκπαιδευτικών που θα προκύψουν στις σχολικές μονάδες, σε

καμία περίπτωση δεν μπορούν να θεραπευτούν με παράνομες υπερωρίες,

αναθέσεις τμημάτων σε εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής, προφορικές

μετακινήσεις εκπαιδευτικών και αναμορφώσεις του ωρολόγιου

προγράμματος πέραν από τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων. Η

μόνη ουσιαστική λύση προσλήψεων εκπαιδευτικών για την αντιμετώπιση

των ελλείψεων από την πανδημία, δε φαίνεται να βρίσκει καμία

ανταπόκριση!

Για το λόγο αυτό, ΚΑΛΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ τους ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ των σχολικών μονάδων που θα αντιμετωπίσουν

εκτεταμένα προβλήματα, να συγκληθούν ήδη από σήμερα, Δευτέρα, με

ευθύνη των Διευθυντών ή Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων ή με αίτηση του

1/3 των μελών τους, για καλύτερη διευθέτηση των κενών που θα

προκύψουν.

ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ με

ευθύνη του Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένης ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΟ

ΜΕΙΛ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΝΟΣΟΥΝΤΩΝ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥΣ.

Σε κάθε περίπτωση, οι αποφάσεις που θα παρθούν θα πρέπει να

είναι σύννομες και σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, όπως τις

παραθέτουμε παρακάτω:

Ι) ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

(Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ 141076/Ε3/4-11-2021)

«Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών των Δημοτικών Σχολείων

καθορίζεται με την περ. α, της παρ. 7 του άρθρου 13 του ν. 1566/1985

(167 Α), όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 1β του άρθρου 49 του ν.

4547/2018 (102 Α) και ισχύει, που ορίζει ότι:«α) Το εβδομαδιαίο

υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, που υπηρετούν στα δημοτικά σχολεία, ορίζεται ως εξής:…..V) Εκπαιδευτικοί που

υπηρετούν σε 1θέσια, 2θέσια και 3θέσια δημοτικά σχολεία, ανεξάρτητα

από το βαθμό και το χρόνο υπηρεσίας τους, ώρες 25 VI) Εκπαιδευτικοί

4θέσιων και πάνω δημοτικών σχολείων: αν έχουν μέχρι 10 έτη

υπηρεσίας, ώρες 24, αν έχουν από 10 μέχρι 15 έτη υπηρεσίας, ώρες 23,

αν έχουν από 15 μέχρι 20 έτη υπηρεσίας, ώρες 22 και αν έχουν πάνω από

20 έτη υπηρεσίας, ώρες 21».

Ανάλογα ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς των νηπιαγωγείων

(παρ.7 αρθ.12 ν.1566/1985)

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ

ΔΟΕ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ:

«Το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών είναι απαραβίαστο.

Ο Ν. 1566/85 κάνει σαφή διάκριση μεταξύ εργασιακού και

διδακτικού ωραρίου, ορίζοντας με σαφήνεια ότι οποιαδήποτε

απασχόληση στην τάξη εντάσσεται σε διδακτικό ωράριο. Κατά συνέπεια

σε καμία περίπτωση δεν ευσταθεί ότι μπορεί συνάδελφος να

«απασχολήσει» παιδιά στην τάξη στα πλαίσια του εργασιακού του

ωραρίου…..Σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού προσωπικού,

ιδιαίτερα με την έναρξη της σχολικής χρονιάς είτε κατά τη διάρκειά της,

οι σύλλογοι διδασκόντων οφείλουν να διαμορφώσουν μεταβατικά

προγράμματα που θα εκτείνονται όσο επιτρέπει το υποχρεωτικό ωράριο

των εκπαιδευτικών που βρίσκονται στο σχολείο (π.χ. αν λείπει ειδικότητα

θα σχολάνε στο 5ωρο κλπ). Δεν υπάρχει πουθενά στη νομοθεσία η

έννοια της «απασχόλησης» των μαθητών ή της ενισχυτικής διδασκαλίας

ολόκληρου τμήματος (η νομοθεσία αναφέρεται σε ενισχυτική διδασκαλία

ως 5 μαθητών). Με βάση τα παραπάνω, είναι παράβαση της υπάρχουσας

νομοθεσίας να καλούνται οι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν το

διδακτικό τους ωράριο, να κρατούν τμήμα ή μαθητές εξαιτίας μικρής ή

μεγάλης διάρκειας απουσίας εκπαιδευτικού ή εκπαιδευτικό κενό που δεν

κάλυψε το υπουργείο….Οι συνάδελφοι να μην εφαρμόζουν καμιά

προφορική εντολή για κάλυψη ωραρίου πέραν του διδακτικού τους, και

αν συμβεί αυτό, να ζητούν γραπτή εντολή, ώστε να μπορούν να

προσβάλουν τη συγκεκριμένη παράνομη ανάθεση με κάθε τρόπο

(συνδικαλιστικό, νομικό) και να μην την εφαρμόσουν..».


II) ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Η υπερωριακή διδασκαλία των εκπαιδευτικών πέραν του

διδακτικού τους ωραρίου που παλιότερα γινόταν μόνο με απόφαση του

συλλόγου διδασκόντων, με τον ν.4823/21 μπορεί να γίνει με γραπτή

απόφαση/πράξη ανάθεσης του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, αλλά

και σύμφωνη γνώμη του Διευθυντή Εκπαίδευσης, προκειμένου να

πιστωθούν οι υπερωρίες. Ωστόσο οι σύλλογοι διδασκόντων πρέπει να

λάβουν υπόψιν τους και τις ιδιαίτερες συνθήκες επικινδυνότητας για τους

εκπαιδευτικούς που θα μετακινούνται από τάξη σε τάξη, ιδιαίτερα αν

πρόκειται για εγκυμονούσες ή άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

(Νόμος υπ’αριθμόν 4823 /ΦΕΚ A’ 136/03.08.2021 )

«Άρθρο 100

3. Ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας δύναται να

αναθέτει σε εκπαιδευτικό που έχει τοποθετηθεί στη σχολική του μονάδα

υπερωριακή διδασκαλία, υποχρεωτική ή προαιρετική, έως πέντε (5) ώρες

την εβδομάδα, για την κάλυψη διδακτικών αναγκών. Η ανάθεση

υπερωριακής διδασκαλίας, κατά το προηγούμενο εδάφιο, επιτρέπεται

μόνο εφόσον, οι εκπαιδευτικοί της ίδιας ειδικότητας που υπηρετούν στη

συγκεκριμένη σχολική μονάδα καλύπτουν πλήρως το υποχρεωτικό τους

διδακτικό ωράριο και δεν υπάρχουν πλεονάσματα ωρών της ίδια

ειδικότητας σε σχολικές μονάδες της ίδιας ή όμορης ομάδας σχολείων».


(Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ 141076/Ε3/4-11-2021 )

«Υπερωριακή διδασκαλία:

Παράλληλα εξακολουθούν να ισχύουν, για όσα ζητήματα δεν

έρχονται σε αντίθεση με τις προαναφερόμενες διατάξεις περί

υπερωριακής διδασκαλίας, και οι διατάξεις των παρ.16 και 18 του

άρθρου 14 του ν. 1566/1985 (167 Α), όπως τροποποιήθηκαν και

ισχύουν, που ορίζουν ότι:


«16. Σε περίπτωση που οι προβλεπόμενες ώρες διδασκαλίας για κάθε

μάθημα δεν καλύπτονται με το υποχρεωτικό ωράριο των διδασκόντων

και οι απομένουσες δεν δικαιολογούν θέση εκπαιδευτικού ή αν

δικαιολογούν, μέχρι να προσληφθεί προσωρινός αναπληρωτής και

εφόσον δεν υπάρχει προσφορά προαιρετικής υπερωριακής διδασκαλίας,

ο σύλλογος των διδασκόντων αναθέτει την κάλυψη των ωρών αυτών σε

εκπαιδευτικούς του ίδιου σχολείου. Αν ο σύλλογος διδασκόντων

παραλείπει να αναθέσει την κάλυψη των ωρών αυτών, η ανάθεση γίνεται

με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του

οικείου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου. Για την κάλυψη των

ωρών του προγράμματος μπορεί να ανατεθεί προαιρετική υπερωριακή

διδασκαλία μέχρι 5 ώρες την εβδομάδα σε εκπαιδευτικούς του ίδιου

σχολείου με απόφαση του συλλόγου των διδασκόντων και σε

εκπαιδευτικούς άλλου σχολείου με απόφαση του περιφερειακού

υπηρεσιακού συμβουλίου. Η ανάθεση γίνεται με απόφαση του

συλλόγου των διδασκόντων, αν πρόκειται για το ίδιο σχολείο ή με

απόφαση του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου, αν πρόκειται για

άλλο σχολείο και εφόσον και στις δύο περιπτώσεις δεν υπάρχει

προσφορά για προαιρετική υπερωριακή διδασκαλία. [...]»

18.

4)Οι διατάξεις της παρ. 1 του μέρους Γ του άρθρου 20 του ν. 4354/2015

(176 Α)σχετικά με την ωριαία αμοιβή για το εκπαιδευτικό προσωπικό

της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ορίζουν ότι «1. Για

το εκπαιδευτικό προσωπικό της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας

εκπαίδευσης για την ανάθεση διδασκαλίας του μαθήματος της

ειδικότητας του, προαιρετικής ή υποχρεωτικής (επιμίσθιο), η ωριαία

αμοιβή ορίζεται στο ποσό των δέκα (10) ευρώ και για μέχρι είκοσι (20)

ώρες μηνιαίως».

5)Σε κάθε περίπτωση, η ανάθεση υπερωριακής διδασκαλίας προϋποθέτει

την ύπαρξη των σχετικών πιστώσεων, οπότε και απαιτείται συνεννόηση

με την οικεία Δ/νση Εκπ/σης πριν από την έκδοση της σχετικής

απόφασης/πράξης ανάθεσης υπερωριακής διδασκαλίας».


III) ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

(ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΚΑΙ Τ.Ε.)

Απαγορεύεται από τη νομοθεσία να χρησιμοποιούνται οι

εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής(παράλληλες και ΤΕ) για οποιαδήποτε

άλλη δομή πλην τους στην οποία είναι τοποθετημένοι.

(Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 48275/Δ3/2019/ΦΕΚ 1088/Β/2-4-2019)

«9. Οι Διευθυντές/ντριες των σχολείων στα οποία λειτουργούν Τ.Ε.

Φροντίζουν για τον εξοπλισμό και την κάλυψη των λειτουργικών

αναγκών των Τ.Ε., ύστερα από εισήγηση των υπεύθυνων εκπαιδευτικών.

Μεριμνούν για την απρόσκοπτη λειτουργία των T.E., δεν απασχολούν

τους/τους εκπαιδευτικούς αυτών σε τους δραστηριότητες και δεν

αναστέλλουν τη λειτουργία τους χωρίς την έγκριση του/τους οικείου/τους

Διευθυντή/ ντριας Εκπαίδευσης».

10. Η παρ. 2 του κεφαλαίου Β’ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΩΝ ΣΜΕΑ, γενικά, τους

υπουργικής απόφασης 27922/Γ6/8.3.2007 (Β’ 449), αντικαθίσταται ως

εξής:2. Η άσκηση των καθηκόντων τους δύναται να επεκτείνεται και

τους/τους μαθητές/τριες των συστεγαζόμενων ή γειτονικών Σ.Μ.Ε.Α.Ε.,

όταν δεν υπάρχουν αντίστοιχες ειδικότητες και εφόσον έχουν καλυφθεί

οι ανάγκες των σχολείων στα οποία υπηρετούν. Η επέκταση τους

άσκησης των καθηκόντων γίνεται με απόφαση του/ τους Περιφερειακού

Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης».

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ

ΠΙΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΓΡΑΠΤΗ

ΕΝΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΟΥΣ ΚΕΙΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΝΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ.

Τα λειτουργικά προβλήματα των σχολείων, εν μέσω

πανδημίας, οφείλονται σε λάθη και σκοπιμότητες τους κυβερνητικής

πολιτικής και δεν μπορούν, ούτε πρέπει να επιλυθούν χάρη στην καλή

θέληση των ήδη στοχοποιημένων εκπαιδευτικών!


ΙV) ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΟΣΟΥΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Σύσσωμος ο εκπαιδευτικός κλάδος έχει τοποθετηθεί για τους

αρνητικές συνέπειες τους τηλεκπαίδευσης, τόσο στη μορφωτική όσο και

στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των μαθητών. Η πρόσφατη ωστόσο

ανακοίνωση του υπουργού επικρατείας, ότι οι νοσούντες εκπαιδευτικοί

θα μπορούσαν να ασκούν τηλεκπαίδευση από το σπίτι τους, είναι άκρως

προσβλητική και ανήθικη. Οι νοσούντες είναι ασθενείς και ασκούν το

νόμιμο δικαίωμα τους για άδεια από την εργασία. Κανείς δεν μπορεί

να το παραβιάσει αυτό. Η τηλεκπαίδευση μπορεί να γίνεται μόνο στη

σχολική μονάδα και με εξοπλισμό που αυτή διαθέτει.


ΦΑΣΗ Β2 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ -ΒΗΜΑΤΑ


Μπροστά σε όλα αυτά τα προβλήματα τέλος, το Υπουργείο

επιμένει μέχρι τις 12/1 να συμπληρωθούν οι φόρμες για τα σχέδια

δράσης των ομάδων στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης της σχολικής

μονάδας.

Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΔΟΕ. Σας αποστέλλουμε ξανά

τα κείμενα για τα νηπιαγωγεία, τα δημοτικά αλλά και τα νέα για τα ειδικά

σχολεία. Επιπλέον, σας κοινοποιούμε και ΕΝΑΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ

ΟΔΗΓΟ ΒΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ.

Καθημερινά λαμβάνουμε μηνύματα από συντονιστές και συλλόγους

διδασκόντων που συντάσσονται με τα ενιαία κείμενα. Το προσωπείο της

κυβερνητικής πολιτικής έχει πλέον πέσει και ο αυτοκράτορας έχει

αποκαλυφτεί γυμνός. Όλοι οι εκφοβισμοί και οι απειλές υποχώρησαν

μπροστά στη μαζικότητα του κινήματος, Ακόμα και οι ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ

που απειλούσε το έγγραφο Κόπτση, έδωσαν την καταλυτική απάντησή

τους και εντείνουν τον αγώνα τους.


ΚΑΛΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΤΑΞΟΥΝ ΤΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

ΤΗΣ ΔΟΕ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ.


ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΜΑΣ

ΣΤΟ ΑΜΕΣΩΣ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΑ,

σε συνεργασία με την ΕΛΜΕΖ , την ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ,

ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ και ΜΑΘΗΤΕΣ.


ΔΕΥΤΕΡΑ 10/1/2022, 13:30 - ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ Δ.Σ. ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Α΄ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ

ΤΕΤΑΡΤΗ 12/1/2022, 14:00 - ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ μαζί με

ΕΛΜΕΖ και ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

ΠΕΜΠΤΗ 13/1/2022,14:00 - ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ

ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ μαζί με ΕΛΜΕΖ, ΕΝΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ,

ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΟΝΕΩΝ και 15μελή ΜΑΘΗΤΩΝ, με απαίτηση να

ληφθούν όλα τα υγειονομικά μέτρα.

Συντονίζουμε τη δράση με γονείς, μαθητές και εργαζόμενους.

ΚΑΛΟΥΜΕ τέλος τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να πάρουν

αγωνιστικές πρωτοβουλίες για την υπεράσπιση της υγείας

εκπαιδευτικών και μαθητών και των μορφωτικών δικαιωμάτων.


ΤΟ Δ.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου