Κυριακή 21 Απριλίου 2024

ΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ «Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ -ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ»

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ                                                                             Ζάκυνθος 21/4/2024

Α/ΘΜΙΑΣ                                                                                                          Αρ. πρωτ. 104

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ 

«ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»                                                        Προς:    1)  Σχολικές Μονάδες

Ν. Κολυβά 136                                                                                                       &Μέλη  Συλλόγου

Τηλ: 2695028854                                                                                         - Δ.Π.Ε.Ζ –ΚΕΔΑΣΥ

e-mail : solomosd1@gmail.com                                                            2) MME 

                                                                                                               3) ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ

                                                                                                                   ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

                                                                                                                   ΖΑΚΥΝΘΟΥ

                                                                                                                4)ΕΚΖ     5)ΕΝΙΖ          

ΚΟΙΝ:       ΕΛΜΕΖ -ΣΕΠΕ

                                                                                                                                                           

 

ΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

 

«Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ -ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ

ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ- ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ  

ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΚΑΛΩΝ»

 

Συνεχίζεται για τρίτη συνεχή χρονιά ο αγώνας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενάντια στην εφαρμογή των αντιπαιδαγωγικών και αντιεπιστημονικών νόμων 4823/21 και 4692 /20  με σκοπό την αξιολόγηση –κατηγοριοποίηση σχολείων- εκπαιδευτικών και μαθητών.15 φορές έσυρε στα δικαστήρια την απεργία μας το ΥΠΑΙΘΑ και σαν την λερναία ύδρα κάθε φορά που έκοβε ένα κεφάλι , φύτρωναν δύο! Και την ώρα που ο κάθε πολίτης θα πίστευε ότι ο αγώνας τελείωσε με τις επανειλημμένες δικαστικές αποφάσεις του Μαρτίου του 2024 για κήρυξη της απεργίας –αποχής της ΔΟΕ και κατόπιν της ΑΔΕΔΥ ως παράνομων, οι παιδαγωγοί των παιδιών σας           -κόντρα στις εκτιμήσεις των καιρών, που θέλουν τα κινήματα σε καταστολή και το ν. Χατζιδάκι  με τις ηλεκτρονικές εκλογές να θριαμβολογεί- ξεχύθηκαν σαν οργισμένοι ποταμοί στο κάλεσμα των πρωτοβάθμιων σωματείων τους και χάρισαν στο κίνημα ΤΙΣ ΜΑΖΙΚΟΤΕΡΕΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ 20 ΧΡΟΝΩΝ (!), γεγονός που οδήγησε την ολομέλεια προέδρων της ΔΟΕ την 1-4-2024 να προχωρήσει ομόφωνα σε ΝΈΑ ΚΗΡΥΞΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ από την ατομική αξιολόγηση και     ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ να τάσσεται πλέον φανερά στο πλευρό των μαχόμενων εκπαιδευτικών με μια σωρεία ΨΗΦΙΣΜΑΤΩΝ που έρχονται από κάθε μεριά και φορέα ( πανεπιστημιακοί, γονεϊκές ενώσεις , σωματεία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα κλπ.: https://www.a-athinon.gr/?p=14278, https://www.eled.auth.gr/decrees/psifisma-ptde-8-4-24, https://kefalonialife.gr/greece/education/2024/omospondia-enoseon-goneon-ionion-nis/#!#google_vignette)

 

ΤΙ  ΕΙΝΑΙ  ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΑΓΑΘΟ ΠΟΥ ΔΙΑΚΥΒΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ  ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ  ΚΑΝΕΙ  ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ;

ΤΙ   ΕΙΝΑΙ  ΑΥΤΟ  ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

ΑΝ ΧΑΘΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΩΝΑΣ;


Οι  αρνητικές συνέπειες  θα είναι πολλές και σε κάθε επίπεδο, όλες όμως μαζί θα συμβάλλουν καταλυτικά για την μετάλλαξη του ελεύθερου και δημοκρατικού σχολείου σε παραγωγική μονάδα τυποποιημένων δεξιοτήτων και προγραμματισμένων εκπαιδευτικών.

Με λίγα λόγια , τα κουτάκια, οι  τετράβαθμες κλίμακες, τα 63 κριτήρια και τα φύλλα ελέγχου θα μετατρέψουν την δημιουργική παιδαγωγική διαδικασία σε γραφειοκρατική υποχρέωση και θα απομονώσουν στο χρονοντούλαπο της  ιστορίας της εκπαίδευσης τον

ΟΡΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ!

Κι ας μιλάνε για δήθεν « βελτίωση του παιδαγωγικού έργου»!

Στη Ζάκυνθο 5 διευθυντές /τριες δημοτικών σχολείων και περισσότερες προϊσταμένες νηπιαγωγείων, με υψηλό αίσθημα ευθύνης είχαν δηλώσει απεργία- αποχή από την ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της σχολικής τους μονάδας , γνωρίζοντας πολύ καλά, ότι καμιά παιδαγωγική θεωρία από τον Dewey ως τον Freire δεν προτάσσει την τυποποιημένη αξιολόγηση των δειγματικών  διδασκαλιών της 45λεπτης «θεατρικής παράστασης», απέναντι σε κάθε  μακρόπνοη και ουσιαστική  σε βάθος ανθρωπιστική παιδαγωγική,  και καμιά κρίση ιεραρχικών στελεχών, εν είδει « νέου επιθεωρητή», δεν μπορεί να βαραίνει πιο πολύ στην εκτίμηση της αξιοσύνης και της προσφοράς ενός αληθινού παιδαγωγού – δασκάλου ή δασκάλας, από την αγάπη και την εκτίμηση των μαθητών /τριων τους, τους οποίους καθημερινά εμψυχώνουν και  εφοδιάζουν με ψυχικά και πνευματικά εφόδια για την αντιμετώπιση των προβλημάτων της ζωής , με ένα και μόνο κριτήριο:

                     ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ!!!

Παρ’ όλα αυτά, λίγες μέρες μετά την τρομοκρατική  εγκύκλιο του γενικού γραμματέα του ΥΠΑΙΘΑ , Γ. Κατσαρού, που απειλούσε με αντικατάσταση διευθυντών και προϊσταμένων , αν δεν προχωρήσουν σε αξιολόγηση, χαρακτηρίζοντας ως παράνομη τη νόμιμη άσκηση από μέρους τους του δικαιώματος της απεργίας-αποχής, αρκετοί από αυτούς υπαναχώρησαν.      Το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται τα τελευταία δύο χρόνια και στην περίπτωση των νεοδιόριστων συναδέλφων ,η πλειοψηφία των οποίων, -ενώ είναι από θέση και από πεποίθηση  ενάντια στην αξιολόγηση αυτής της μορφής-«φοβούμενοι» πιθανές τιμωρητικές συνέπειες , (μη μονιμοποίηση, -εξέλιξη- μετάταξη κλπ.) συγκατατέθηκαν αναγκαστικά στην «τυπική» κατά τα άλλα αξιολόγησή τους!

ΕΙΝΑΙ Ο ΦΟΒΟΣ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΆΤΕ

ΝΑ ΣΥΝΤΡΟΦΕΥΕΙ  ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΡΓΟ

ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ;

 

Είναι ο ανταγωνισμός, οι απειλές, η καχυποψία, οι ιεραρχικές κλίμακες και η έλλειψη συνεργασίας-‘ΑΡΕΤΕΣ’ με τις οποίες θα θέλατε να μπολιαστεί η εκπαιδευτική κοινότητα και να περάσουν κατ’ επέκταση, από τη σχέση κράτους-διευθυντών-μεντόρων –συντονιστών και στη σχέση εκπαιδευτικών –μαθητών και μαθητών μεταξύ τους;

 

Ø  ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥ  ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ  ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΙΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ –ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ;

 

Ø  Πιστεύετε στη δύναμη της ΟΜΑΔΑΣ και των συλλογικοτήτων ή στην εξουσία του ενός;

 

Ø  ΟΝΕΙΡΕΥΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΕ  ΣΧΟΛΕΙΑ- ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Ή  ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΧΩΡΟΥΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ; ΘΕΛΕΤΕ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ-ΜANAGER ΄Η ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ;

 

Ø  Θεωρείτε ότι τα τυποποιημένα τεστ (τύπου PISA) εξασκούν τα παιδιά στη γνώση ή τα εξοντώνουν;

 

Ø  ΚΡΙΝΕΤΕ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ,  Η ΣΤΕΓΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΧΟΡΗΓΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ή ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙ;

 

Αν όλοι οι παραπάνω προβληματισμοί όχι μόνο σας βρίσκουν αντίθετους αλλά επιπλέον σας εξοργίζουν, τότε είναι η ώρα να συνταχθείτε στο πλευρό όλων των αγωνιζόμενων εκπαιδευτικών της Ελλάδας για τη μη εφαρμογή των αντιπαιδαγωγικών νόμων της αξιολόγησης των ν 4823 και 4692.

 

ΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΣΩΜΑΤΕΙΑ , ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ  ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟΝ  ΔΙΚΑΙΟ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΥΝΝΗΜΕΝΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:solomosd1@gmail.com

 

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΄Δ.ΣΟΛΩΜΟΣ’

ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ «BACKPACK FULL OF CASH

(ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΣΑΝΤΑ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕΤΡΗΤΑ )

THN ΠΕΜΠΤΗ 25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 20:30

ΣΤΟ 2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ  ΖΑΚΥΝΘΟΥ

 

Υ.Γ. Η ταινία πραγματεύεται την όλο αυξανόμενη ιδιωτικοποίηση και επιχειρηματικοποίηση της εκπαίδευσης στις ΗΠΑ, μέσω των σχολείων charter, τα σχολεία με κουπόνια και τα ηλεκτρονικά σχολεία. Με παραδείγματα από τη Φιλαδέλφεια, τη Νέα Ορλεάνη, το Νάσβιλ και άλλες πολιτείες αποκαλύπτει τον τρόπο με τον οποίο διαλύεται η δημόσια εκπαίδευση στη χώρα, πώς οι κρατικές δαπάνες για τη δημόσια εκπαίδευση πηγαίνουν στις τσέπες των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων αντί για τα δημόσια σχολεία, πώς οι «μεταρρυθμίσεις» που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση της Αμερικής έχουν δημιουργήσει «προνομιακές νησίδες μέσα σε μια θάλασσα ανισότητας», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά από τους δημιουργούς της ταινίας. «Πρωταγωνιστές» της είναι οι  εκπαιδευτικοί, οι γονείς, οι μαθητές και μαθήτριες που αγωνίζονται για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπαίδευσης, ενάντια στο σχολείο της αγοράς και της εμπορευματοποίησης.

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ - ΓΟΝΕΙΣ , ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ , ΠΟΛΙΤΕΣ-

ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

 

                                                         ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ

Η πρόεδρος                                                                                           Η  γενική γραμματέας

Λάζου Έφη                                                                             Παπαδάτου Μαρία





Ψήφισμα για σωματεία εργαζομένων και συλλόγους/ενώσεις γονέων

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ. ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ!

Το ΔΣ......................... …..εκφράζει την αμέριστη στήριξή του στον δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών που παλεύουν για ένα σχολείο δημόσιο και δωρεάν για όλα τα παιδιά που θα καλύπτει το σύνολο των μορφωτικών τους αναγκών και θα συμβάλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους. Αυτός ο αγώνας περνάει μέσα από την εναντίωση στα σχέδια του διαχωρισμού των παιδιών και των σχολείων μας, που μετατρέπουν τους εκπαιδευτικούς από παιδαγωγούς και επιστήμονες σε γραφειοκράτες που θα συμπληρώνουν όλο και περισσότερο δείκτες και κουτάκια και θα ασχολούνται όλο και λιγότερο με τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών μας.

Πραγματική αναβάθμιση του σχολείου είναι η ουσιαστική στήριξη των εκπαιδευτικών που κράτησαν τα σχολεία όρθια όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα την περίοδο της πανδημίας, όταν μπήκαν στα σπίτια μας και ως γνήσιοι παιδαγωγοί υπερασπίστηκαν το δικαίωμα όλων των μαθητών στη μόρφωση.

Το ίδιο συνεχίζουν να κάνουν μέχρι σήμερα, έχοντας απέναντί τους την κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο Παιδείας, σε συνέχεια των προηγούμενων, που αφήνουν τα γερασμένα σχολικά κτίρια να ερειπώνουν, που αφήνουν τα παιδιά μας χωρίς εκπαιδευτικούς καταστρατηγώντας το δικαίωμα όλων των μαθητών στη μόρφωση, που καλούν τους γονείς να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη γιατα αυτονόητα, που ιδιωτικοποιούν κάθε πτυχή της λειτουργία της κατά τα αλλά δημόσιας εκπαίδευσης.

Σε αυτές τις συνθήκες η κυβέρνηση έχει το θράσος να κινείται νομικά, διοικητικά, αυταρχικά απέναντι στον αγώνα τους, απειλώντας με διώξεις και καθαιρέσεις των διευθυντών που αντιστέκονται στην αντιδραστική «αξιολόγηση» και βγάζοντας παράνομες τις απεργίες τους, χτυπώντας ευθέως το απεργιακό τους δικαίωμα.

Με βάση το νομοθετικό πλαίσιο που έχει διαμορφώσει ο κρατικός μηχανισμός, δεν έχουν κανένα θέμα να αθωώνουν εγκληματίες, να προσπαθούν να συγκαλύψουν το έγκλημα των Τεμπών, να αρπάζουν τα σπίτια των λαϊκών οικογενειών και την ίδια στιγμή να βγάζουν παράνομες τις απεργίες των εργαζομένων που διεκδικούν τα αυτονόητα ή να διώκουν και να απειλούν εκπαιδευτικούς που παλεύουν για το δίκιο των παιδιών μας!

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας!

Οι δάσκαλοι των παιδιών μας λένε όχι στον σχεδιασμό της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας να διαχωρίσει τα σχολεία και τα παιδιά μας με κριτήριο την τσέπη μας.

Λένε όχι στο σχολείο που ακόμα και σήμερα μετράει χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών. Αφήνει τα παιδιά μας χωρίς δασκάλους.

Λένε όχι στο σημερινό σχολείο που φορτώνει τα παιδιά μας με εφήμερες δεξιότητες, την ίδια στιγμή που εξαφανίζει ότι έχει απομείνει από τη γενική μόρφωση.

Απαιτούν την αναγκαία στήριξη για να κάνουν απρόσκοπτα τη δουλειά τους. Να μορφώνουν τους μαθητές σε σύγχρονα σχολεία και όχι στα σημερινά απαράδεκτα και επικίνδυνα, με αναβαθμισμένο πρόγραμμα σπουδών και να μπορούν και οι ίδιοι να ζουν με αξιοπρέπεια από το επάγγελμά τους. Απαιτούν δηλαδή το σχολείο που όλοι έχουμε ανάγκη για μας και τα παιδιά μας!

Για όλα αυτά αγωνίζονται οι εκπαιδευτικοί και γι’ αυτό είμαστε στο πλευρό τους. Ο αγώνας τους για τη μόρφωση των παιδιών είναι και δικός μας αγώνας!

 

Συνεχίστε! Είμαστε μαζί σας!


 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου