Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2023

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2023


 










Κεραμεως :
Ωρη , τι γαμπρό σου έβρηκα ,
μεγάλο κελεπούρι!
Γέλα καμάρι μου χρυσό ,
σιάξ τη ευτή τη μούρη !

Γιατί κάνεις το δύσκολο ;
Σε πήρανε τα χρόνια
Ώρα να αξιολογηθείς
Μην έχουμε διχόνοια !!

Για ιδές μία ομορφιά
Καμαρωσε φινέτσα
Μα πού θα βρεις καλύτερη;
Σώνει ευτά τα σκέρτσα !

Γαμπρός:
Καλά δεν εβαρέθηκες ;
Ο νους σου όλο στο γάμο
Με σκοτισες , με βουρλισες.
Κοντεύω να αποκαμω

Δε πα να τρώεσαι εσύ,
να με καταπιέζεις
Εγώ θα αντιστέκομαι ,
όσο κι αν με πιέζεις !

Νύφη :
Γιατί γλυκέ αντρουλη μου,
μου φέρνεις δυσκολίες
Κοίτα πώς σε κατάντησαν
οι τόσες απεργίες!

Κεραμεως :
Ελάτε κύριε Δήμαρχε
η τελετή να γένει
Επαρθηκε η απόφαση
Ο λόγος σας τους δένει !

Τι μέρα κι η σημερινή
Γεμάτη συγκινήσεις
Κουμπάρα μου ορκίσου το
Θα τον αξιολογήσεις

Γαμπρός :
Μουρλος παπάς σε βάφτισε
Στο ράφι εγώ θα μείνω 
Με απεργίες διαρκώς
Αγώνες θε να δίνω!

"ΓΙΩΤΑ ΤΑΤΑΡΙΔΟΥ" 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου