Κυριακή 4 Ιουνίου 2023

17ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                        Ζάκυνθος 10/5/2023                                                       ΖΑΚΥΝΘΟΥ                                                    Αρ. πρωτ. 296

«ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»                                           Προς: Σχολικές Μονάδες &

 Ν. Κολυβά   136                                                          Μέλη Συλλόγου-ΔΠΕΖ-ΚΕΔΑΣΥ                                                                                                                                                            Τηλ: 2695028854                                                                                                             

 e-mail : solomosd1@gmail.com

 

 

 

                            

 

 

 

 

17ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 

Αγαπητές/οί  Συναδέλφισσες/οι,

λίγες μόνο μέρες πριν από τις βουλευτικές εκλογές  και τη λήξη του σχολικού έτους , ο συλλογικός αγώνας τους κλάδου μας συνεχίζεται ακατάπαυστα ενάντια στη συστηματική διάλυση του δημόσιου σχολείου ,μέσα από την αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών, μαθητών και σχολικών μονάδων στα πλαίσια της ολοκληρωτικής πλέον προσπάθειας εφαρμογής του Ν.4823/21.

Οι εκπαιδευτικοί του συλλόγου μας κατά ποσοστό 62% έχουν μπει στον πανελλαδικό αγώνα του κινήματος και έχουν υπογράψει τη ΔΗΛΩΣΗ  για συμμετοχή στην απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση , η οποία και βρίσκεται πρωτοκολλημένη στις σχολικές τους μονάδες. Με επίκληση αυτής και μόνο αρνούνται οποιαδήποτε συνάντηση με τον/τη σύμβουλο τους ή εντολή για  κατάθεση ηλεκτρονικού φακέλου που πιθανά θα τους ζητηθεί από  σχετικό τηλεφώνημα των συμβούλων που πρόσφατα ανέλαβαν καθήκοντα  στο νησί μας. Η υπογραφή του διοικητικού εγγράφου 1749/28-4-23 με θέμα    «Αξιολόγηση εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ» -  η οποία απευθύνεται κυρίως στους εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν το 2020 και 2021- αποτελεί μόνο μια τυπική απόδειξη ότι ενημερωθήκατε σχετικά  και καθόλου δεν αφορά τη σύμφωνη γνώμη σας για συμμετοχή στην ατομική αξιολόγηση – η δήλωση απεργίας-αποχής που έχετε υπογράψει σας καλύπτει απόλυτα για όλες τις εξωδιδακτικές υποχρεώσεις και οι στάσεις εργασίας που συνεχώς επαναπροκηρύττει η ΔΟΕ ( δείτε επισυναπτόμενη με αρ. πρωτ.473/28-2-23 από 2/5/23 έως 31/5/23) για τη μη αποδοχή του/της συμβούλου για παρακολούθηση μαθήματος στη σχολική σας τάξη!

ΟΣΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΚΤΥΠΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΗ ΔΗΛΩΣΗ- ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥΣ - ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ!!!

 Σας ενημερώνουμε επίσης -για όσους δεν γνωρίζουν- ότι ο Σύλλογός μας έχει καταθέσει εξώδικο στη Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου, αιτούμενος την άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων συναδέλφων που έχουν συμπληρώσει διετία μέχρι τις   27/1/2023.

Για την καλύτερη ενημέρωση όλων σας, παραθέτουμε παρακάτω ολόκληρο το κείμενο  «Ερωτήσεις –Απαντήσεις  για την ακύρωση της Ατομικής Αξιολόγησης» που μας κοινοποιήθηκε στις 24/4/23 από τον Α΄ Σύλλογο Αθηνών , το οποίο είναι άκρως κατατοπιστικό και  ευχαριστούμε  κι από δω τους συναδέλφους για την ακούραστη ενημέρωση και αλληλεγγύη τους:

«Α΄ Σύλλογος Αθηνών: ‘Ερωτήσεις και απαντήσεις για την ακύρωση της αξιολόγησης

 

Ποιες είναι οι πρώτες ενέργειες που πρέπει να κάνω μόλις επιστρέψω μετά τις διακοπές;

Να δηλώσω άμεσα απεργία-αποχή (εάν δεν το έχω ήδη κάνει) υπογράφοντας την αντίστοιχη δήλωση της ΔΟΕ ή της ΠΟΣΕΠΕΕΑ (για το ΕΕΠ και το ΕΒΠ).

Τα στελέχη του ΥΠΑΙΘ δηλώνουν ότι είναι πειθαρχικό αδίκημα η άρνηση της αξιολόγησης που επισύρει πειθαρχικές διώξεις και κρατήσεις μισθού. Ισχύει; Επίσης, μήπως κινδυνεύω να στοχοποιηθώ;

Σε καμία περίπτωση. Από την πρώτη στιγμή του αγώνα μας, το Υπουργείο κατέφυγε σε απειλές, εκβιασμούς και ποικίλους εκφοβισμούς. Δυστυχώς, μια μεγάλη μερίδα συμβούλων αλλά και κάποιοι διευθυντές σχολικών μονάδων αναπαρήγαγαν αυτό το κρεσέντο εκφοβισμού. Ότι οι αναπληρωτές κινδυνεύουν να απολυθούν, να μην επαναπροσληφθούν, ότι τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ είναι παράνομα και οι διευθυντές σχολείων κινδυνεύουν με διώξεις, ότι δεν θα ξαναγίνουν διευθυντές και άλλα πολλά. Στην ίδια τακτική καταφεύγουν από το 1997 που έχουν ψηφιστεί νόμοι για την αξιολόγηση αλλά ουδέποτε εφαρμόστηκαν. Η αλήθεια είναι ότι κανείς και καμία όλα αυτά τα 26 χρόνια δεν διώχθηκε ούτε στοχοποιήθηκε για τη συμμετοχή του/της στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση. Αντίθετα, το στίγμα του καλοθελητή του Υπουργείου φέρουν ορισμένα στελέχη εκπαίδευσης τα οποία έχουν καταγγελθεί από τους Συλλόγους ΠΕ και τη ΔΟΕ.

Είναι νόμιμη μορφή η Απεργία-Αποχή (στο εξής Α/Α); Οι επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας;

Η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Επισυνάπτουμε και σχετική γνωμοδότηση της νομικής συμβούλου της Δ.Ο.Ε.  Το ίδιο ισχύει και για τις στάσεις εργασίας.

Τι απαντάμε εάν σταλεί email από τον αξιολογητή;

Με την παρούσα (αριθμός πρωτοκόλλου …… εδώ να γράφεται ο αριθμός πρωτοκόλλου της ομαδικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία – Αποχή στο κάθε σχολείο) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ (ή ΠΟΣΕΕΠΕΑ για ΕΒΠ-ΕΕΠ), από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της».

Ο/Η εκπαιδευτικός:………

Ονοματεπώνυμο:……………

Ειδικότητα:……………………….

Σχολείο:…………………………………

Δε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον αξιολογητή. Καλό είναι το απαντητικό αυτό μήνυμα να κοινοποιηθεί και στο Σχολείο και στο ΔΣ του Συλλόγου. Δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης. Δε συμπληρώνουμε τον ηλεκτρονικό φάκελο. Δεν δίνουμε στοιχεία και «πάτημα» στον αξιολογητή για να εντείνει τις πιέσεις και να αποστέλλει προσωπικά μηνύματα για τη συνέχιση της διαδικασίας. Ξέρουμε επίσης ότι όλα αυτά τα στοιχεία θα αξιοποιηθούν από το Υπουργείο και τα «παπαγαλάκια» του για να θριαμβολογήσουν για τα ποσοστά συμμετοχής στην αξιολόγηση. Ακόμα και αν έχουμε «μπει» στην ειδική πλατφόρμα και έχουμε δεχτεί το μήνυμα από τον «αξιολογητή» για τα «βήματα», ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία ενημερώνουμε άμεσα και πάλι το Δ.Σ. με οποιονδήποτε τρόπο.

Σε περίπτωση που βγει παράνομη η Α/Α , τι θα γίνει μετά;

Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα την επαναπροκηρύξει όπως έκανε και με την Α/Α από τους μέντορες και τους ενδοσχολικούς συντονιστές. Το ίδιο μπορεί να κάνει και η ΑΔΕΔΥ και ο Σύλλογός μας. Ο αγώνας θα συνεχιστεί σε κάθε περίπτωση. Ανεξάρτητα από αυτό, οι καταδικαστικές αποφάσεις των δικαστηρίων για τις απεργίες δεν έχουν ποτέ αναδρομική ισχύ, δηλαδή, δεν μπορεί να θεωρηθεί παράνομη η συμμετοχή μας στην Α/Α στο διάστημα πριν την εκδίκαση.

Η Α/Α έχει κρατήσεις από τον μισθό μου;

Όχι, δεν έχει. Για να συμβεί κάτι τέτοιο θα έπρεπε να μπορεί να υπολογιστεί το χρονικό διάστημα που απείχε κάποιος, πράγμα αδύνατο. Ποτέ έως τώρα δεν επιχειρήθηκε να επιβληθούν κρατήσεις, αντίστοιχες για παράδειγμα με τις στάσεις εργασίας.

Υπογράφουμε στο σχολείο που έχουμε οργανική ή και σε όσα σχολεία συμπληρώνουμε ωράριο;

Υπογράφουμε σε όλα τα σχολεία που υπηρετούμε.

Πότε κάνουμε Α/Α και πότε στάση εργασίας;

Η απεργία – αποχή της ΔΟΕ και της ΠΟΣΕΠΕΕΑ καλύπτει σε όλες τις φάσεις τους/τις συναδέλφους από όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα που σχετίζονται με την ατομική αξιολόγηση, όπως: από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, τον ηλεκτρονικό φάκελο, την υποβολή έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ. Όταν συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή βρισκόμαστε στο σχολείο μας και παρέχουμε το πλήρες εκπαιδευτικό μας έργο ως συνήθως. Στάση εργασίας δηλώνουμε όταν θα έρθει ο/η σύμβουλος για αξιολόγηση μέσα στην τάξη να παρακολουθήσει μάθημα. Για τη στάση εργασίας δεν ενημερώνουμε παρά μόνο όταν καταφθάσει ο αξιολογητής στο σχολείο.  Στις επισκέψεις που προηγούνται και σε οποιαδήποτε άλλη επαφή με τον αξιολογητή, μας καλύπτει η Α/Α.

Σε περίπτωση που ο αξιολογητής ορίσει μόνος του μέρα και ώρα που θα επισκεφθεί το σχολείο;

 Προκειμένου να αντιμετωπιστεί συλλογικά από ΟΛΟΥΣ τους συναδέλφους το κομμάτι της «παρατήρησης της διδασκαλίας» και να γίνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το σχολείο που θα πάει ο αξιολογητής, το Δ.Σ. της ΔΟΕ προκηρύσσει 3ωρες στάσεις εργασίας στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κλπ) και θα συνεχίζει να προκηρύσσει στάσεις εργασίας για όσο διάστημα διαρκούν αυτές οι διαδικασίες. Ενημερώνουμε άμεσα το Δ.Σ., με οποιονδήποτε τρόπο, εάν ο «αξιολογητής» προσπαθήσει να κλείσει ραντεβού για παρακολούθηση διδασκαλίας.

Πώς είναι ενημερωμένος ο εκπαιδευτικός και ο Σύλλογος Π.Ε. για αυτή του την επίσκεψη;

Ο Σύμβουλος ενημερώνει το σχολείο για το ραντεβού. Και ο δ/ντης τον αξιολογούμενο εκπ/κο.

Στο νηπιαγωγείο πώς θα κάνω στάση εργασίας; Τι θα κάνω με τα νήπια;

Θα τα κρατήσεις στο προαύλιο και θα δηλώσεις στάση εργασίας για να είσαι καλυμμένη/ος με τη στάση σου να μη δεχτείς τον αξιολογητή στην τάξη.

Τι θα γίνει με τη μονιμοποίησή μου εάν δεν αξιολογηθώ; Δεν είναι πρόβλημα να παραμείνω δόκιμος/η;

Το υπουργείο ΠΑΡΑΝΟΜΑ δε μονιμοποιεί όσους ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΑ έχουν κλείσει διετία, σε πολλές περιοχές με ανάκληση των μονιμοποιήσεών τους. Η ΔΟΕ έχει προσφύγει δικαστικά ήδη για το ζήτημα. Οι σύλλογοι έχουμε αντιδράσει με επαναλαμβανόμενες κινητοποιήσεις στις διευθύνσεις. Κανείς να μην πέσει στην παγίδα πως με την οικειοθελή συμμετοχή του/της στην αξιολόγηση διασφαλίζει τη θέση του/της! (Ήδη έρχονται στο φως παραδείγματα συναδέλφων που αξιολογήθηκαν αρνητικά π.χ. διότι στη διδασκαλία τους δεν αξιοποίησαν εποπτικά μέσα, τη στιγμή που οι σχολικές τους μονάδες δεν τα διέθεταν!) Έχουμε τονίσει ξανά πως τα κριτήρια αξιολόγησης δίνουν τη δυνατότητα να κριθεί κάποιος/α αρνητικά, το ίδιο εύκολα με το να κριθεί και με άριστα! Κανείς να μην ξεπουλήσει τα χρόνια σπουδών και υπηρεσίας του σε μία διδακτική ώρα! Τις οριστικές μονιμοποιήσεις θα τις κερδίσουμε, με την αντίδραση στην αξιολόγηση, όχι με την παράδοσή μας! Ποτέ άλλοτε δεν ξανάγινε αυτός ο εκβιασμός στο παρελθόν, τώρα συμβαίνει, στα πλαίσια της αξιολόγησης.

Να κάνω την διαδικασία, παρά τις αντιρρήσεις μου, ώστε να μονιμοποιηθώ και να ξεμπερδεύω; Αρκετά δεν έκατσα σαν αναπληρωτής/αναπληρώτρια;

Δυστυχώς, δεν είναι έτσι. α) Και να ολοκληρωθεί η Α’ φάση (Α1) ΔΕΝ θα εκδοθούν οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης. Πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία (Α2 και Β). Πρόκειται συνεπώς για κοροϊδία και ξεκάθαρο εκβιασμό. β) Η υλοποίηση των αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών δεν θα έχει σαν αποτέλεσμα να γίνουν οι δόκιμοι, μόνιμοι (έτσι και αλλιώς η μονιμότητα αφορά και τους δόκιμους), αλλά να γίνουμε τελικά όλοι, δόκιμοι, εις το διηνεκές! Η διαδικασία επαναλαμβάνεται κάθε 2 και 4 χρόνια αντίστοιχα! Κανείς λοιπόν να μην παραπλανηθεί από τα ωραία λόγια και τις υποσχέσεις του ΥΠΑΙΘ (“έλα μωρέ, τυπικό είναι, να τελειώνουμε”). Αν υλοποιηθούν αυτά τα σχέδια, τότε θα αρχίσουν οι πιέσεις του τύπου: “μα καλά, είναι δυνατόν να είναι όλοι άριστοι”; Με δυο λόγια: δε θα τελειώσεις, ίσα-ίσα που τότε θα αρχίσουν όλα για σένα.

Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που μπορώ να πάθω αν δεν αξιολογηθώ;

Το χειρότερο που μπορεί να πάθει όποιος/α δεν αξιολογηθεί είναι να παραμείνει δόκιμος. Πρόκειται για μια δημοσιοϋπαλληλική εκκρεμότητα πράγματι. Χωρίς καμία επίπτωση στην εργασιακή σχέση (μονιμότητα) ή τη μισθολογική εξέλιξη. Το χειρότερο όμως που μπορεί να πάθει όποιος συμμετέχει είναι να κριθεί μη ικανοποιητικός και να τον στείλουν ξανά για επιμόρφωση. Ήδη κατά δήλωσή του προέδρου του ΙΕΠ το σχετικό υλικό «επιμόρφωσης» για τους μη ικανοποιητικούς είναι έτοιμο!

Έχω μόνο δύο φορές δικαίωμα να αρνηθώ την ατομική αξιολόγηση, στην συνέχεια θα κριθώ ανεπαρκής και θα απολυθώ;

Σε καμία περίπτωση η συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή, συνολικά η συνδικαλιστική δράση, δεν συνεπάγεται αρνητική αξιολόγηση. Για να το πούμε πιο καθαρά: ο αξιολογητής, σε περίπτωση μπλοκαρίσματος της αξιολόγησης, είναι υποχρεωμένος να σημειώσει ότι δεν πραγματοποιήθηκε λόγω συμμετοχής στην Απεργία-Αποχή και σε καμία περίπτωση ότι ο αξιολογούμενος έλαβε αρνητική αξιολόγηση. Προφανώς, οι συνάδελφοι/συναδέλφισσες που θέτουν το εξής ερώτημα, κάνουν αναγωγή στην σχετική διάταξη του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα. Εκεί όμως η αναφορά αφορά την περίπτωση που πραγματοποιηθεί η Αξιολόγηση και το αποτέλεσμά της είναι αρνητικό. Είναι δύο τελείως διαφορετικά πράγματα.

Δεν υπέγραψα τη δήλωση απεργίας-αποχής και τώρα έχει πρωτοκολληθεί.

Μπορείς να υπογράψεις οποιαδήποτε στιγμή τη δήλωση απεργίας-αποχής και να πρωτοκολληθεί με την ημερομηνία της ημέρας που υπέγραψες.

Η πλειοψηφία του Συλλόγου Διδασκόντων δεν κάνει απεργία-αποχή. Έχω το δικαίωμα να δηλώσω απεργία-αποχή ακόμη και μόνος/η μου;

Ακόμα και ένας/μία συνάδελφος μπορεί να δηλώσει Α/Α, όπως ακριβώς και απεργία.

Στην περίπτωση όπου ο/η σύμβουλος ενημερώσει ότι θα έρθει να γνωριστεί μαζί μας αλλά χωρίς να αξιολογήσει τι κάνουμε;

Ειδοποιούμε σε κάθε περίπτωση το Δ.Σ. και την επιτροπή αγώνα και περιφρούρησης. Η γνωριμία σε ατομικό επίπεδο μόνο στην ατομική αξιολόγηση παραπέμπει. Εάν πρόκειται για ολόκληρο τον Σύλλογο Διδασκόντων, οπωσδήποτε πρέπει να ειδοποιηθεί το Δ.Σ. και να του ξεκαθαρίσουμε σε κάθε περίπτωση πως οποιαδήποτε αναφορά στην αξιολόγηση δεν θα γίνει αποδεκτή.

Ενημερώθηκα ότι στις περιοχές που έχουν επιλεγεί οι νέοι σύμβουλοι, όσοι αξιολογητές πηγαίνουν στα σχολεία και πέφτουν σε συναδέλφους που απέχουν, ζητούν να καταγραφεί η απεργία-αποχή σε πρακτικό και να υπογραφεί από τον συνάδελφο που απέχει ή ζητούν να καταγραφεί στο βιβλίο σχολικής ζωής ή τους λένε ότι έκλεισε ο φάκελός τους κλπ. Πώς πρέπει να κινηθώ σε αντίστοιχες περιπτώσεις; Υπάρχει κάποιος κίνδυνος σε αυτές τις κινήσεις;

Δεν προβλέπεται από καμία διάταξη κάτι από τα παραπάνω. Πρόκειται για μια ακόμα αυθαίρετη και υστερόβουλη τακτική που έχει χρησιμοποιηθεί στην επαρχία. Ενημερώνονται για τη συμμετοχή μας στην απεργία αποχή η οποία είναι νόμιμη και διασφαλίζει τους συμμετέχοντες. Στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων (ΣΔ) καταγράφονται οι αποφάσεις του ΣΔ και υπογράφονται από όλους τους παρόντες. Η απεργία-αποχή, όπως και η συμμετοχή σε απεργίες, στάσεις εργασίας κλπ. δεν τίθενται ως θέμα συζήτησης στον ΣΔ. Επομένως κανένα τέτοιο πρακτικό δεν μπορεί να γραφτεί. Στο Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής καταχωρούνται στοιχεία της καθημερινής ζωής της σχολικής μονάδας και καταγράφονται με χρονολογική σειρά όλα τα στοιχεία, γεγονότα, συμβάντα που αναφέρονται στη σχολική ζωή και τη λειτουργία του σχολείου όπως εκδηλώσεις, συνεργασία με φορείς, έκτακτη απουσία εκπαιδευτικού, έκτακτη αλλαγή εφημερίας κ.λπ. - Άρα δεν γράφονται "όλα", κυρίως όχι η απεργία. Η απεργία-αποχή καταγράφεται στο πρωτόκολλο του σχολείου. Εάν κάποιος σχολικός σύμβουλος ζητήσει αντίγραφο της δήλωσης απεργίας-αποχής θα πρέπει να το πράξει εγγράφως. Αμέσως ενημερώνουμε το ΔΣ του Συλλόγου.»

 

2 .ΕΝΑΠΡΟΚΗΡΥΞΗ  ΣΤΑΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΑΔΕΔΥ ΓΙΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ PISA

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., αφού έλαβε υπόψη της τις σχετικές αποφάσεις της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, καθώς και το γεγονός ότι η Υπουργός Παιδείας, επιδεικνύοντας πρωτοφανή αυταρχισμό, προσφεύγει για μία ακόμη φορά στα δικαστήρια κατά των εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών, με απόφασή της κηρύσσει πανελλαδική στάση εργασίας την Τετάρτη, 10 Μαΐου 2023, τις τέσσερις πρώτες ώρες του πρωινού κύκλου μαθημάτων, για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, για την υπεράσπιση του δικαιώματός τους στην απεργία.( δείτε επισυναπτόμενο)

Ο σύλλογός μας συμμετέχει στις στάσεις εργασίας που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ:Κηρύσσουμε 1 έως 4 ώρες 4ωρη διευκολυντική στάση εργασίας για το πρώτο 4ωρο του πρωινού προγράμματος (8πμ μέχρι 12.10μμ) της Τετάρτης 10 Μαΐου 2023, ημέρα διεξαγωγής των εξετάσεων PISA, προκειμένου να ακυρώσουμε τις εξετάσεις PISA.

 

 

ΤΟ Δ.Σ.

Σφραγίδα Συλλόγου Καινούρια 3 Μαΐου 2018

Η πρόεδρος                                                                      Η  γενική γραμματέας

 

Λάζου Έφη                                                                      Τζιάφα Έφη

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου