Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων για τη μη συγκρότηση των ομάδων εργασίας της αυτοαξιολόγησης



Ζάκυνθος, 20/04/2014
30 Ενημερωτικό Σημείωμα Μαρτίου
Θέμα: Αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων για τη μη συγκρότηση των ομάδων εργασίας της αυτοαξιολόγησης

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
με αφορμή τις επισκέψεις που πραγματοποιήσαμε σε δημοτικά σχολεία και για την πληρέστερη ενημέρωση των συναδέλφων μας για το θέμα της συγκρότησης ομάδων εργασίας για την (αυτο)αξιολόγηση-χειραγώγηση, θα θέλαμε να επισημάνουμε τα παρακάτω:
1.      Παρόλο που η αυτοαξιολόγηση εμφανίζεται ως υποχρεωτική δεν προκύπτει από πουθενά η υποχρεωτική μας συμμετοχή στις ομάδες εργασίας.

2. Σήμερα βρισκόμαστε στο στάδιο που μπορούμε, κινούμενοι μέσα στα πλαίσια των εγκυκλίων, να μην εκφράσουμε εθελούσια προσφορά για συμμετοχή στις ομάδες εργασίας. Αυτό ζητά σύσσωμη η ΔΟΕ από όλους τους συναδέλφους. Αυτό ζητάμε και από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων και από τους σχολικούς συμβούλους, να συστρατευθούν δηλαδή ΟΛΟΙ πίσω από τις ομόφωνες αποφάσεις της Ομοσπονδίας μας.

3.
Υπογράφουμε το προτεινόμενο πρακτικό της ΔΟΕ, που αναφέρει ότι δεν συγκροτήθηκαν οι ομάδες γιατί δεν εκδηλώθηκε εθελούσια προσφορά από τους συναδέλφους, χωρίς να αναφέρουμε ότι αρνούμαστε, δεν συμφωνούμε, δεν συμμετέχουμε, είμαστε αντίθετοι. Να μην υπάρχει, επίσης, ονομαστική καταγραφή αλλά αριθμητική, όπως άλλωστε γίνεται πάντοτε μέχρι τώρα.

4.
Δεν χρειάζεται να φοβόμαστε  την υπογραφή ενός τέτοιου πρακτικού, αφού είναι αυτονόητο πως ούτε η ΔΟΕ, ούτε οι σύλλογοί μας θα ήθελαν να βάλουν τους συναδέλφους σε προσωπικές περιπέτειες. Να είμαστε ενωμένοι και θα νικήσουμε!


5. Οι διευθυντές των σχολικών μονάδων να αντιληφθούν την κρισιμότητα των στιγμών και τη βαρύτητα της δικής τους στάσης και να συστρατευθούν με το συνδικάτο μας. Το Δ.Σ. του Συλλόγου μας (και η ΔΟΕ), έχει αποδείξει με τη στάση του ότι σέβεται, τιμά και υποστηρίζει τους συναδέλφους μας διευθυντές, καθώς αντιλαμβανόμαστε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Όμως ήρθε η ώρα της προσωπικής επιλογής και της ατομικής ευθύνης! Οποιαδήποτε άλλη στάση, που θα συμβάλλει στην εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης, θα θεωρηθεί εχθρική προς τους συναδέλφους. Το ίδιο ισχύει και για τους σχολικούς συμβούλους, που είναι μέλη των συλλόγων μας και που καλούνται κι αυτοί να μη συμβάλλουν στην απαξίωση του παιδαγωγικού τους ρόλου αλλά να στοιχηθούν πίσω από τις αποφάσεις της Ομοσπονδίας μας.

6. Σε περίπτωση που το υπουργείο επανέλθει με νέα εγκύκλιο που θα υποχρεώνει τους διευθυντές να αναθέσουν υποχρεωτικά σε συναδέλφους τη συμμετοχή στις ομάδες εργασίας τότε η ΔΟΕ θα επανεκτιμήσει τη στάση μας και είναι προφανές πως θα οδηγηθούμε σε άλλης μορφής αντίδραση.
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΗΝ (ΑΥΤΟ)ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ
ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΙΣΜΟ
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

Σήμερα …………….. …./ 03/ 2014, και μετά από πρόσκληση του Διευθυντή του Σχολείου συνήλθε ο Σύλλογος Διδασκόντων του ……. Δημοτικού Σχολείου / Νηπιαγωγείου …………………………….., σε έκτακτη συνεδρίαση με θέμα: «Εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014 – Διαδικασίες», σύμφωνα με την με αριθ. Πρωτ.: 190089/Γ1, 10. 12. 2013, εγκύκλιο της Διεύθυνσης Σπουδών Π.Ε. & Δ.Ε. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Παρόντα ήταν όλα τα μέλη του συλλόγου διδασκόντων του σχολείου.
Μετά από την εισήγηση του Διευθυντή του Σχολείου σχετικά με τον καθορισμό των ομάδων εργασίας που προβλέπονται από την συγκεκριμένη εγκύκλιο για την εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης  και μετά από τη διαλογική συζήτηση και τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών που ακολούθησαν, ο Διευθυντής του σχολείου διαπιστώνει ότι: Δεν υπάρχει εθελοντική προσφορά για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις ομάδες εργασίας και ως εκ τούτου δεν κατέστη δυνατή η στελέχωσή τους.  (ή… εξ αιτίας του ότι η πλειοψηφία των συναδέλφων δεν προσφέρεται εθελοντικά για συμμετοχή στις ομάδες εργασίας δεν κατέστη δυνατή η στελέχωσή τους)
Για το λόγο αυτό συντάχθηκε το πρακτικό αυτό, διαβάστηκε και υπογράφεται όπως ακολουθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου