Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2023

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ                                                                                        

«ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»

 Ν. Κολυβά136                                                                                   Τηλ: 2695028854                                                                                  e-mail : solomosd1@gmail.com                        

                         Ζάκυνθος 23/10/2023

 

Αρ. πρωτ. 358

Προς: Σχολικές Μονάδες &Μέλη Συλλόγου-ΔΠΕΖ-ΚΕΔΑΣΥ

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Αγαπητοί συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

 Χαιρετίζουμε όλες και όλους τις/τους εκπαιδευτικούς των σχολείων μας που συνεχίζουν να αντιστέκονται στην κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολικών μονάδων ανεβάζοντας τα ποσοστά των Δημοτικών μας σχολείων που υιοθετούν την ενιαία γραμμή των κειμένων της ΔΟΕ –ομόφωνα ή κατά πλειοψηφία- στον συλλογικό προγραμματισμό της σχολικής μονάδας γύρω στο 70%.

Συντριπτικά ωστόσο είναι τα ποσοστά  που κοινοποιούνται από τους μεγάλους συλλόγους της Αθήνας, τα οποία φτάνουν στο 90 ή στο 100%. Ο αγώνας θα είναι μακρύς και απαιτεί από όλους μας δύναμη ψυχής και συνείδησης!

Παρακάτω παραθέτουμε ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ:

1.      ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ

Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν υπογράψει τη ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ –ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ και έχουν λάβει για αυτήν  αρ. πρωτοκόλλου από τη διεύθυνση του σχολείου ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ για την αποχή τους από κάθε σχετική εργασία π.χ. καθήκοντα μέντορα ή ενδοσχολικού συντονιστή (αν τους ανατεθούν , συμπληρώνοντας στη σχετική δήλωση ότι δε θα προβώ στις συγκεκριμένες ενέργειες γιατί απεργώ-απέχω, συμμετοχή σε επιμορφωτικές συναντήσεις που πιθανά θα ορίσουν οι μέντορες ή οι ενδοσχολικοί συντονιστές εκτός διδακτικού και εντός εργασιακού ωραρίου κλπ.)

 Η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα ,επονομαζόμενη και ως λευκή απεργία προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη. Η λευκή απεργία δεν μπορεί να ποσοστικοποιηθεί και εξ αυτού του γεγονότος δεν συνεπάγεται καμία οικονομική επιβάρυνση για τον απεργό.

2.      ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν υπογράψει τη ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ και έχουν λάβει για αυτήν  αρ. πρωτοκόλλου από τη διεύθυνση του σχολείου τους ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ για την αποχή τους από ΚΑΘΕ ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, όπως: από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, τον ηλεκτρονικό φάκελο, την υποβολή έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ. Όταν συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή βρισκόμαστε στο σχολείο μας και παρέχουμε το πλήρες εκπαιδευτικό μας έργο ως συνήθως.

 Ευθύς μόλις λάβουν σχετικό μέιλ από τον/τη σύμβουλο ευθύνης τους ΑΠΑΝΤΟΥΝ στην ίδια  και στη Δ.Π.Ε με το ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ:

 «Με την παρούσα αρ.πρωτ. ………..   δήλωσή μου που έχει κατατεθεί στη διεύθυνση του σχολείου μου δηλώνω ότι ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

Ως εκ τούτου,δε θα συμμετάσχω στη συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης για τη διαδικασία της αξιολόγησης.

Ο/Η εκπαιδευτικός:………

Ονοματεπώνυμο:……………

Ειδικότητα:……………………….

Σχολείο:…………………………………»

 Δε γράφουμε  τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον αξιολογητή. Καλό είναι το απαντητικό αυτό μήνυμα να κοινοποιηθεί και στο Σχολείο και στο ΔΣ του Συλλόγου. Δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης. Δε συμπληρώνουμε τον ηλεκτρονικό φάκελο. Δεν δίνουμε στοιχεία και «πάτημα» στον αξιολογητή για να εντείνει τις πιέσεις και να αποστέλλει προσωπικά μηνύματα για τη συνέχιση της διαδικασίας.

 Στις περισσότερες περιπτώσεις με την αποστολή του παραπάνω μέιλ , ο/η σύμβουλος παγώνει τη διαδικασία  και δεν προχωρά σε περαιτέρω βήματα. Αν πάραυτα υπάρξει επιπλέον όχληση από τον/τη σύμβουλο ή οποιαδήποτε μορφή πίεσης ενημερώνετε αμέσως το σύλλογο ( τηλ.προέδρου 6944664402 ) και σε περίπτωση που σας ειδοποιήσει για παρακολούθηση μαθήματος στην τάξη σας ή παρουσία διδακτικής, ενημερώνετε επίσης για να κηρύξουμε επιπλέον της ΔΟΕ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ στην οποία θα συμμετάσχετε εσείς και –ει δυνατόν- σύσσωμος ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου σας.

 ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ  ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ( παρακολούθηση μαθήματος από τη Σύμβουλο ή δειγματική διδασκαλία), οι απεργοί ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΤΤΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΤΤΕΙ Η ΔΟΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ.

Στάση εργασίας  δηλ. δηλώνουμε όταν θα έρθει ο/η σύμβουλος για αξιολόγηση μέσα στην τάξη να παρακολουθήσει μάθημα. Στις επισκέψεις που προηγούνται και σε οποιαδήποτε άλλη επαφή με τον αξιολογητή, μας καλύπτει η Α/Α.

 

3. ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΝΙΑΙΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ /ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΕΣ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ

 

Οι συντονιστές/συντονίστριες των ΟΜΑΔΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΔΟΕ σε σχετικό άξονα , θα αναρτήσουν με τους προσωπικούς τους κωδικούς στο Πανελλήνιο σχολικό Δίκτυο τα ενιαία κείμενα ( ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ) που αφορούν στον άξονά τους –όπως ακριβώς έχουν αποσταλεί από την Ομοσπονδία , μόλις ανοίξει η πλατφόρμα του ΙΕΠ για τις σχετικές αναρτήσεις και με καταληκτικές ημερομηνίες όπως αναγράφονται παρακάτω:

 

2.α.ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΗΣ

2.β-γ.ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΔΡΑΣΗΣ

Έως10 Δεκεμβρίου

Έως30 Μαΐου

Με ευθύνη Συντονιστή/-στριας Ομάδας

Με ευθύνη Συντονιστή/-στριας Ομάδας

Προσωπικοίκωδικοί ΠΣΔ Συντονιστή/- στριας

Προσωπικοί κωδικοί ΠΣΔ Συντονιστή/-στριας

 

ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ Η ΑΠΟΡΙΑ ΜΗ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ.

\Στις αρχές Δεκέμβρη επίσης προγραμματίζουμε  μια σημαντική εκδήλωση για το παρελθόν και το μέλλον  της αξιολόγησης στην εκπαίδευση!

 

ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ!

ΤΟ Δ.Σ.

Σφραγίδα Συλλόγου Καινούρια 3 Μαΐου 2018

Η πρόεδρος                             Η  γενική γραμματέας

Λάζου Έφη                                   Άντα  Κατσαϊτου

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου