Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2023

10ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 

                  Ζάκυνθος 12/1/2023

 

 


                                    10ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 

Αγαπητοί συνάδελφοι/συναδέλφισσες,

Ευχόμαστε ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους και όλες και ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ στους ΑΓΩΝΕΣ!

Ήδη το 2023 ακολουθεί τη δυναμική των αγώνων που γίνονται για την εξυγίανση των κυβερνητικών πολιτικών για την εκπαίδευση και την ανατροπή των μέτρων διάλυσης του δημόσιου σχολείου.

Συγκεκριμένα , σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

1.      ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

 

Το εκπαιδευτικό κίνημα συνεχίζει τον αγώνα του για τη  μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων του 2020 που έπρεπε να έχουν μονιμοποιηθεί εδώ και  μήνες και κρατούνται σε ομηρία κανείς δεν ξέρει για πόσο!

 

Σε πρόσφατη κινητοποίηση του Συλλόγου μας πριν τις γιορτές στη Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου, λάβαμε την απάντηση ότι είναι εντολή της Κυβέρνησης να μην προχωρήσουν οι Δ/νσεις σε μονιμοποιήσεις μέχρι να αξιολογηθούν οι συνάδελφοι, ότι αυτή η αξιολόγηση πάραυτα είναι «τυπική» και δεν προβλέπεται να «τιμωρήσει» κανέναν –αν και προβλέπει αξιολογική κλίμακα από πολύ καλός μέχρι ανεπαρκής και επανάληψη της δόκιμης περιόδου για μια ακόμα διετία!!!- και ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Προϊστάμενου , επειδή βρισκόμαστε σε μεταβατική περίοδο θα υπάρξει πιθανά κάποια τροποποιητική πράξη, την οποία ωστόσο δεν έχουμε δει ακόμα και οι εκλογές έχουν ήδη αναγγελθεί.

 

Επειδή μια τέτοια μεταχείριση των νεοδιόριστων συναδέλφων απαξιώνει πλήρως   τον πολυετή μόχθο και τα προσόντα τους, ενώ αιτούνται το αυτονόητο: να τηρηθεί ο νόμος, επιμένουμε ότι τίποτα δεν εμποδίζει τις ΔΙΠΕ και ΔΙΔΕ να εκδώσουν ΤΩΡΑ τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης ΟΛΩΝ των νεοδιόριστων ΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ. Όσες ΔΙΠΕ και ΔΙΔΕ αρνούνται να μονιμοποιήσουν τις/τους νεοδιόριστες/ους του ‘20, δεν τους εμποδίζει κάποια υπηρεσιακή υποχρέωση, αλλά επιλέγουν να υπηρετήσουν τη γραμμή  του ΥΠΑΙΘ και με δική τους ευθύνη να μπλοκάρουν την αυτονόητη μονιμοποίηση.

Από τη μια το ΥΠΑΙΘ επικαλείται για την καθυστέρηση των μονιμοποιήσεων την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης, κάτι που δεν ισχύει μια και πουθενά δεν αναφέρεται ότι αυτή η διαδικασία αποτελεί προαπαιτούμενο. Από την άλλη ο νόμος μπορεί να ξηλώνεται, να χαλαρώνει και να παρακάμπτονται οι διατάξεις του για μονιμοποίηση στη διετία, καιαυθαίρετα να γίνεται 3ετία ή ακόμη και 4ετία!

Για το λόγο αυτό , το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έχει κηρύξει  3ωρη διευκολυντική στάση την Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023 με συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας στις 13.00 από κοινού με την Ο.Λ.Μ.Ε.

 

Το Δ.Σ. του συλλόγου μας παρακολουθεί τις εξελίξεις , δεν καλεί σε εκ νέου παράσταση στην τοπική Δ/νση αύριο , αλλά θα σας κρατήσει ενήμερους για τις δυνατότητες και την κλιμάκωση του αγώνα.

 

 

2.      ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΟΕ-

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ:

ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

ΜΕ ΑΙΣΘΗΜΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

 


Στα πλαίσια του αγώνα ενάντια στην «τιμωρητική αξιολόγηση» των συναδέλφων και την «κατηγοριοποίηση» των δημόσιων σχολείων ,η ΔΟΕ έχει προτάξει μια διαδικασία ουσιαστικής παιδαγωγικής έρευνας στα σχολεία μας από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και τις σχολικές μονάδες, με σκοπό την καταγραφή στατιστικών στοιχείων και ΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΜΙΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!

 

                         ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ, ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ, ΑΠΑΝΤΑΜΕ!!!

 

Στα συνημμένα έγγραφα θα βρείτε τα ερευνητικά ερωτηματολόγια και τις ερευνητικές καταγραφές της Ομοσπονδίας που δημιουργήθηκαν για την υλοποίηση των δράσεων των ενιαίων κειμένων, για τα γενικά και για τα ειδικά σχολεί,  με στόχο να ακυρωθεί η επιχειρούμενη διαφοροποίηση/κατηγοριοποίηση των Σχολείων και ταυτόχρονα να τεκμηριωθούν τα αιτήματα και οι διεκδικήσεις του εκπαιδευτικού κινήματος και του κλάδου. Στα ερωτηματολόγια της φετινής χρονιάς μπορούν να συμμετέχουν σχολεία και συνάδελφοι που δεν απάντησαν πέρυσι. Ιδιαιτέρως σημαντική είναι η συγκέντρωση δεδομένων από την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (Ειδικά Σχολεία και συναδέλφους Ειδικών Σχολείων)

 .
Η συμμετοχή όλων μας στα ερευνητικά ερωτηματολόγια και καταγραφές της Δ.Ο.Ε., υπό αυτή την έννοια, αποτελεί κρίσιμο παράγοντα που εκφράζει τη συλλογική μας δύναμη.
Η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή θα αποτυπώσει την πραγματικότητα με την καλύτερη δυνατή χωροταξική, ηλικιακή, κλαδική και κοινωνική κατανομή και διασπορά. 

Τα ερωτηματολόγια και οι καταγραφές είναι ανώνυμα.
Τα δεδομένα που συγκεντρώνονται αποτελούν κτήμα του κλάδου και του εκπαιδευτικού κινήματος και θα αξιοποιηθούν το επόμενο διάστημα, μέσα από την επιστημονική τους επεξεργασία.

 

 

 

Για την ευκολότερη πρόσβασή σας σ’αυτά σας τα παραθέτουμε εδώ σε τέσσερις υποκατηγορίες:

 

Α. ΓΙΑ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 

 

1.Κριτική των σχολικών βιβλίων από τους εκπαιδευτικούς της πράξης

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 1.2.Δ.

 

2.Πανελλαδική αποτύπωση των απόψεων των εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου για τις συνεργατικές μορφές διδασκαλίας και μάθησης

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 3.Δ

 

3.Πανελλαδική αποτύπωση των απόψεων των εκπαιδευτικών του Δημοτικού για τις δυσκολίες και τις δυνατότητες που υπάρχουν στην ανάπτυξη των σχέσεων εκπαιδευτικών / μαθητών

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 4.Δ.

 

4. Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση

Απευθύνεται προς ΟΛΟΥΣ/ΕΣ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ/

 

Γενικής και Ειδικής

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 8.Ο

 

Β.  ΓΙΑ ΤΟΥΣ/ΤΙΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΕΠ – ΕΒΠ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 

Οι απόψεις των Εκπαιδευτικών– ΕΕΠ – ΕΒΠ Ειδικών Σχολείων για την Ειδική αγωγή και εκπαίδευση

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ 1.3.Ε.

Γ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ /ΤΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ

1.Πανελλαδική αποτύπωση των απόψεων των νηπιαγωγών για την εφαρμογή των αλλαγών στο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου και της κατάτμησης του ημερήσιου προγράμματος.

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 1.1.Ν

2.Πανελλαδική αποτύπωση των απόψεων των νηπιαγωγών για τις συνεργατικές μορφές διδασκαλίας και μάθησης

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 3.Ν

3.Πανελλαδική αποτύπωση των απόψεων των νηπιαγωγών για τις δυσκολίες και τις δυνατότητες που υπάρχουν στην ανάπτυξη των σχέσεων εκπαιδευτικών/ μαθητών

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 4.Ν.

 

Δ. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ –ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

 

1.  Απευθύνεται προς Γενικά Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία

 

Αντιμετώπιση Σχολικής Διαρροής : Καταγραφή ελλείψεων σχετιζόμενων με την αντισταθμιστική εκπαίδευση

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 2/6.Ο


2.  Απευθύνεται προς Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία / Γενικά και Ειδικά

 

Καταγραφή κενών / συγκέντρωση στοιχείων για την (υπο)στελέχωση των σχολείων

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ 6/2.Ο

 

3.  Απευθύνεται προς ΕΙΔΙΚΑ Σχολεία και ΕΙΔΙΚΑ Νηπιαγωγεία

 

Ερευνητική καταγραφή: Υποδομές, ανάγκες, ελλείψεις στα Ειδικά Σχολεία

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ 2/6.1.Ε.


3.ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 

Το ημερολόγιο του Συλλόγου μας για το 2023 με θέμα: « Η ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» είναι ήδη σε διαδικασία σχεδιασμού! Ευχαριστούμε όλες/όλους τους /τις συναδέλφους που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Συλλόγου και μας έστειλαν φωτο και κειμενάκια από τις διδασκαλικές περιπέτειές τους.

Αν κάποιος/α θέλει να προσθέσει και τη δική του συμμετοχή περιμένουμε το αργότερο μέχρι αύριο Παρασκευή στο μέιλ του συλλόγου     solomosd1@gmail.com  μία φωτογραφία από τη περιοδεία σας στο Πανελλήνιο και ένα εύστοχο και καυστικό κειμενάκι , πρωτότυπο ή δανεισμένο!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ/ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!

 

 

                                                                ΤΟ Δ.Σ.

         Η πρόεδρος                                                                  Η γραμματέας

        Λάζου Έφη                                                             Χριστοφόρου-Λιβάνη Άννα


 

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου