Τετάρτη 20 Μαρτίου 2024

2o ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2024 -ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ                                                                             Ζάκυνθος 8/2/2024

Α/ΘΜΙΑΣ                                                                                                          Αρ. πρωτ. 44

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ 

«ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»                                                        Προς:      Σχολικές Μονάδες

Ν. Κολυβά 136                                                                                                     &Μέλη  Συλλόγου

Τηλ: 2695028854                                                                                       - Δ.Π.Ε.Ζ –ΚΕΔΑΣΥ

e-mail : solomosd1@gmail.com                                                          

 

 

2ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 2024

 

Ι) ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

ΧΑΙΡΕΤΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ /ΤΙΣ 5 ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ 10 ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ που στη δύσκολη για τους εκπαιδευτικούς μας ΦΑΣΗ Α2 της ατομικής αξιολόγησης  ΔΗΛΩΣΑΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ και ΠΗΡΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!!!

 

Η πράξη τους αυτή αποδεικνύει άλλη μια φορά ότι μια εκπαιδευτική μονάδα για να λειτουργήσει  με υγεία και παιδαγωγική ελευθερία  χρειάζεται συλλογικότητα , αλληλεγγύη και συνεργασία και σε καμία περίπτωση ποσόστωση, κατηγοριοποίηση και ανταγωνισμό!

Η ενεργοποίηση  ωστόσο του σταδίου Α2 της αξιολόγησης αποτελεί τομή και πρέπει να συνειδητοποιήσουμε άμεσα και καθαρά, τι θα συμβεί από εδώ και πέρα αν επιτρέψουμε να περάσει..Ούτε την εποχή του επιθεωρητισμού, δεν είχε ο διευθυντής ως θεσμός, αντίστοιχο αξιολογικό ρόλο! Μέχρι σήμερα ο διευθυντής/ντρια και προϊσταμένη/ος ήταν υπεύθυνος για τον διοικητικό  έλεγχο των εκπαιδευτικών του : ωράριο, εφημερίες. Με το ρόλο που του δίνει ο ν.4823 μετατρέπεται σε διοικητικό και παιδαγωγικό αξιολογητή που ελέγχει, κρίνει, παρακολουθεί, καταγράφει, παρατηρεί, και τελικά βαθμολογεί τους/τις εκπαιδευτικούς του σχολείου! Η εξέλιξη αυτή δεν αφορά μόνο τις δυο φορές που καλείται να παρακολουθήσει τη διδασκαλία στην τάξη ,αλλά το σύνολο της καθημερινής λειτουργίας της/του εκπαιδευτικού σε όλες τις αρμοδιότητες της/του... Μην ξεχνάμε ότι αν αποτύχει ο εκπαιδευτικός σε ένα από τα Α1, Α2, Β θεωρείται μη ικανοποιητικός!

 

Για να μη χαθεί λοιπόν για πάντα η αξία της δημοκρατικής και αλληλέγγυας εκπαιδευτικής κοινότητας ΚΑΛΟΥΜΕ ολους τους διευθυντές/ντριες και Προϊσταμένες των σχολικών μας μονάδων να συσπειρωθούν γύρω από τη ΄ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ!

Να σημειώσουμε εδώ , ότι εξαιτίας της μαζικής Πανελλαδικής συμμετοχής εκπαιδευτικών και κυρίως διευθυντών στην Α.Α. , το ΥΠΑΙΘ σε πρόσφατη προσφυγή του αναγκάστηκε να οδηγήσει την απεργία –αποχή της ΔΟΕ στα δικαστήρια , χθες 8/2/24 . Η δίκη αναβλήθηκε για 16/2/24 αλλά  ενημερώνουμε τους/τις εκπαιδευτικούς μας ότι σε περίπτωση που η Α.Α. κριθεί παράνομη, αίτημά μας είναι να επαναπροκηρυχθεί από τη ΔΟΕ, ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ  ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΜΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟΠΙΚΑ,ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΘΑ  ΑΠΟΛΥΤΑ!

 

Επίσης , στο έγγραφο που επισυνάπτουμε « ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ» ενημερώνουμε ότι προβήκαμε στην προκήρυξη διευκολυντικών στάσεων εργασίας ενάντια στην ΑΑ, ΓΙΑ ΜΊΑ  ΕΩΣ ΤΡΕΙΣ ΩΡΕΣ σε περίπτωση που ο διευθυντής/τρια θελήσει να προχωρήσει σε παρακολούθηση διδασκαλίας στην τάξη σας παρά τη δήλωση Α.Α. από εσάς. ΠΕΡΑ ΑΥΤΗΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ!!!

 

Παρακάτω , παραθέτουμε αναλυτικά ΤΑ  ΤΕΣΣΕΡΑ ΒΗΜΑΤΑ Α.Α.: 

 

1ο βήμα

Υπογράφουμε τη δήλωση Απεργίας Αποχής (α/α) είτε ατομικά είτε μαζί με άλλες και άλλους συναδέλφους του σχολείου. Αν πηγαίνουμε και σε άλλα σχολεία, υπογράφουμε τη Δήλωση Απεργίας Αποχής σε όσα σχολεία εργαζόμαστε.

 

Δήλωση  Απεργίας -Αποχής

Με την παρούσα δηλώνουμε ότι συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

2ο βήμα

Καταθέτουμε την παραπάνω δήλωση στο διευθυντή/ διευθύντρια, προϊσταμένη/ο και ζητάμε να λάβει αριθμό πρωτοκόλλου και να μπει στο ανάλογο κλασέρ/φάκελο γιατί είναι έγγραφο του σχολείου.

3ο βήμα

Όταν μας καλέσει ο/η σύμβουλος  ή ο διευθυντής/η διευθύντρια, για γνωριμία, για προπαρασκευή, με μέιλ, από κοντά, εμείς αποστέλλουμε (μέσω του μέιλ του σχολείου για τον/την σύμβουλο , από το προσωπικό μας στου σχολείου και στον διευθυντή) την παρακάτω δήλωση που εμπεριέχει τον αριθμό πρωτοκόλλου του 1ου βήματος .

«Σας ενημερώνω ότι με την υπ’ αριθμό  πρωτοκόλλου ……..  έχω δηλώσει ότι συμμετέχω στην απεργία-αποχή που έχει προκηρύξει η ΔΟΕ  από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον Νόμο 4823/2021 (ΦΕΚ 136/τ.Α΄/3-8-2021) με θέμα: «Αναβάθμιση του σχολείου,ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις» και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5/27-1-2023 (ΦΕΚ 388/τ.Β΄/27-1-2023) με θέμα: «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία  διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

 ΠΕ

ΣΧΟΛΕΙΟ»

 

4ο βήμα

Στάση εργασίας όταν σύμβουλος, διευθύντρια/ντης, προϊσταμένη/ος έρθει για παρακολούθηση διδασκαλίας. Τρίωρη αν επικαλεστούμε τη ΔΟΕ, μονόωρη ή δίωρη αν επικαλεστούμε τις στάσεις εργασίας που έχει προκηρύξει επιπλέον και διευκολυντικά ο Σύλλογός μας.

ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΕΙΛ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ Α.Α. ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΛΟΥΝ ΑΚΡΙΒΗ ΠΟΣΟΣΤΑ ΣΤΗ ΔΟΕ.

Σε κάθε περίπτωση ενημερώνουμε τον Σύλλογο.

ΚΑΜΙΑ/ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΗ/ΜΟΝΟΣ!!!

 

ΙΙ) ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΛΕΙΡΗΝΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΑΠΟ ΩΡΑ 10:30 ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.

Ο Σύλλογος ΚΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ να συμμετάσχουν στην ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗΣ που συνδιοργανώνει μαζί με την Επιτροπή Ειρήνης Ζακύνθου, την 1Η  Ένωση Συλλόγων  Γονέων Μαθητών Ζακύνθου και την ΕΛΜΕΖ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΑΠΟ ΩΡΑ 10:30 ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.

Συνημμένα θα δείτε το ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ και την ΑΦΙΣΑ.

 

ΓΙΑ  ΤΟ Δ.Σ                                                                     .   

               Η πρόεδρος                                                                                       Η  γενική γραμματέας

             Λάζου Έφη                                                                             Παπαδάτου Μαρία

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου