Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ (3)-ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ' 22- ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ '20 ΚΑΙ '21 -ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΝΙΑΙΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ                                                                              Ζάκυνθος 1-10-2024

Α/ΘΜΙΑΣ                                                                                                          Αρ. πρωτ.195

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ 

«ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»                                                        Προς:      Σχολικές Μονάδες

Ν. Κολυβά 136                                                                                                     &Μέλη  Συλλόγου

Τηλ: 2695028854                                                                                       - ΔΙ.Π.Ε.Ζ –ΚΕΔΑΣΥ

e-mail : solomosd1@gmail.com     

 

 

 

 

 

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ (3)

 

1.ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ  ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ 2022

 

2. ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΓΙΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ 2020-2021 ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ Η ΚΑΜΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΔΙΠΕ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

 

3. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΝΙΑΙΩΝ  ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ  ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ - ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

 

4. ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ

 

5. ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

 

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

 

αναπτύσσεται και κλιμακώνεται το επόμενο διάστημα η στάση μας για την αποτροπή της κατηγοριοποίησης σχολείων – εκπαιδευτικών και μαθητών ενάντια στους νόμους της αξιολόγησης , με  τα νέα έγγραφα που έστειλε η Ομοσπονδία και για τις συλλογικές αιτήσεις των νεοδιόριστων του 2022 και για την κατάθεση των ενιαίων κειμένων στον συλλογικό προγραμματισμό της σχολικής μονάδας.

 

Παρακάτω δίνονται  ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΕΞΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ.

 

1.ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ  ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ 2022

 

Σύμφωνα με το αρ.πρωτ.106/28.9.24 έγγραφο της ΔΟΕ , που μας στάλθηκε πρόσφατα, ξεκινάει η διαδικασία κατάθεσης των συλλογικών αιτήσεων για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων του 2022 μέχρι τις 15/11/24 .

«Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τα Δ.Σ. των Συλλόγων να ξεκινήσουν επίσης τη συλλογή των στοιχείων των νεοδιόριστων του 2022 και να τα αποστείλουν στην Ομοσπονδία μέχρι τις 15/11/2024.»

Και στους νεοδιόριστους του 2022 θα ακολουθήσουμε την ίδια διαδικασία με τους νεοδιόριστους του ΄20 και του ΄21,  με κατάθεση ατομικής και συλλογικής αίτησης, σύμφωνα με τα παρακάτω βήματα :

ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ 2022 , για τους οποίους έχει πλέον συμπληρωθεί η απαιτούμενη διετία για έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ: 

 

α. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ

ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΥΣΠΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ( βλ. συνημμένο έγγραφο) στο μείλ των Διοικητικών Θεμάτων της Πρωτοβάθμιας (  dthemat@dipe.zak.sch.gr ) και να πάρουν αρ. πρωτοκόλλου .

 β.ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ με αρ. πρωτ.  και των παρακάτω ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ    ( ΟΝΟΜΑ-ΕΠΩΝΥΜΟ-ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ-ΑΦΜ-ΔΟΥ ΚΑΙ ΣΚΑΝΑΡΙΣΜΕΝΗ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ) στο μέιλ του Συλλόγου

( solomosd1@gmail.com)  για να στείλουμε και τα δικά τους στοιχεία στη ΔΟΕ.

γ. ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΣΤΑΛΕΙ  ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΕ

 

( Σημειώνουμε ότι οι νεοδιόριστοι με απόσπαση ή  μετάθεση, καλό είναι να καταθέσουν αίτηση και στις δύο διευθύνσεις εκπαίδευσης.)

 

Υπενθυμίζουμε ότι βάσει του άρθρου 40 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα (Ν. 3528/2007) « όλοι/ες οι συνάδελφοι/ισσες  που συμπλήρωσαν διετή δόκιμη υπηρεσία πρέπει να μονιμοποιηθούν αυτοδίκαια» ,απαιτούμε  την απόφαση του ΠΥΣΠΕ Ζακύνθου για τη συμμόρφωση με την απόφαση και την έκδοση των διαπιστωτικών πράξεων μονιμοποίησης των συναδέλφων , σε αντίθετη περίπτωση , προχωράμε σε προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια συντονισμένα με όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία και τη ΔΟΕ.

 

2. ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΓΙΑ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΥΣ 2020-2021 ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗΣ Η ΚΑΜΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΔΙΠΕ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

 

Στο παραπάνω αναφερόμενο και επισυναπτόμενο έγγραφο της ΔΟΕ δίνεται επίσης χρονοδιάγραμμα για τις προσφυγές που πρέπει να κατατεθούν για τους νεοδιόριστους του ΄20 και του ΄21:

«Επισημαίνουμε ότι υπάρχουν συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα με βάση τον νόμο, που σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να χαθούν, προκειμένου να μπορούμε να πάμε στο επόμενο βήμα, που είναι η δικαστική προσφυγή επι των απαντήσεων των ΔΙ.Π.Ε. Σε περίπτωση αρνητικής γραπτής απάντησης το περιθώριο για να γίνει προσφυγή είναι οι 60 μέρες από την ημερομηνία του απαντητικού εγγράφου ενώ σε περίπτωση μη απάντησης το περιθώριο είναι 90 μέρες από την κατάθεση του αιτήματος (μετά τις 90 μέρες η μη απάντηση θεωρείται αρνητική απάντηση). Επισημαίνουμε ότι η παρακολούθηση αυτών των χρονοδιαγραμμάτων αποτελεί ευθύνη των Δ.Σ. των Συλλόγων.

Τις επόμενες μέρες το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. θα συνεδριάσει και θα καθορίσει την ακριβή διαδικασία οργάνωσης των επόμενων προσφυγών λαμβάνοντας υπόψη και το μεγάλο οικονομικό κόστος που έχει η διαδικασία, μιας και πρέπει να γίνουν δεκάδες προσφυγές στα Διοικητικά Εφετεία όλης της Ελλάδας. Προϋπόθεση για να προχωρήσει ομαλά η διαδικασία είναι ο καλός συντονισμός με τα Δ.Σ. των Συλλόγων. Πριν την κατάθεση των προσφυγών τα Δ.Σ. των Συλλόγων θα χρειαστεί να έρθουν σε επικοινωνία με τη Γραμματεία της Δ.Ο.Ε. και με βάση τις οδηγίες της νομικής υπηρεσίας να συγκεντρώσουν όποια επιπλέον στοιχεία απαιτηθούν.»

Σχετικά με την πορεία των αιτήσεων στη Ζάκυνθο, σας ενημερώνουμε  ότι οι συλλογικές αιτήσεις μονιμοποίησης των νεοδιόριστων του 2020 και του 2021 κατατέθηκαν στην ΔΙΠΕ  Ζακύνθου στις 11.9.24 , έλαβαν αρ. πρωτ. 2405 και 2406 αλλά μέχρι σήμερα δε συζητήθηκαν στο ΠΥΣΠΕ. Σε σχετική μάλιστα ερώτηση της αιρετής στο ΠΥΣΠΕ                 κ. Σαϊτανίδου , η απάντηση του Προϊσταμένου ήταν ότι ελέγχεται το νομικό πλαίσιο. Την ίδια στιγμή φυσικά υπάρχουν δύο αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου της Αθήνας που είναι άμεσα εκτελεστές και ήδη το ΠΥΣΠΕ Λακωνίας  μονιμοποιεί τους συναδέλφους.                 Σε περίπτωση που δεν υπάρξει καμία απάντηση ή υπάρξει αρνητική απάντηση στις αιτήσεις θα ενεργοποιηθεί από τη ΔΟΕ , σε συντονισμό με το ΔΣ του συλλόγου μας, η διαδικασία των προσφυγών στις παραπάνω αναφερόμενες προθεσμίες.

3. ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΝΙΑΙΩΝ  ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΤΟΥΣ   ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ - ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ - ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

 

Σχετικά  με την υιοθέτηση των ενιαίων κειμένων για τον συλλογικό προγραμματισμό της σχολικής μονάδας, η ΔΟΕ απέστειλε το με αρ. 107/30-9-24 έγγραφό της ( βλ. συνημμένο έγγραφο)  στο οποίο αναφέρει:

«Σήμερα, με οδηγό τον έως τώρα αγώνα του κλάδου, την απόφαση της 93ης Γενικής Συνέλευσης και τις αποφάσεις του ΔΣ της ΔΟΕ, αποστέλλουμε τα ενιαία κείμενα της πρώτης φάσης, ως απάντηση στον προβλεπόμενο προγραμματισμό και καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να τα υιοθετήσουν αυτούσια χωρίς καμία απολύτως διαφοροποίηση. Σημειώνεται ότι στη φάση αυτή πραγματοποιούνται οι ειδικές συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων με αποκλειστικό θέμα τον προγραμματισμό για το σχ. έτος 2024-25 όπου αποφασίζονται:

1. Τα σχέδια δράσης (τίτλος) και οι συγκεκριμένοι άξονες στους οποίους αναφέρονται (αποτυπώνουμε όσους άξονες χρειάζονται, από τους 8 που έχει αποστείλει η ΔΟΕ)

2. Οι στόχοι που τίθενται

3. Ο ορισμός των  συντονιστών/στριών των Συλλόγων Διδασκόντων.

Α. Στις συνεδριάσεις καταθέτουμε τα ενιαία κείμενα ( τίτλους σχεδίων δράσης, στόχους) που έχει στείλει η Δ.Ο.Ε., χωρίς τροποποιήσεις ή διαφοροποιήσεις ως μέτρο αντίστασης στην επιδίωξη του Υ.ΠΑΙ.Θ. να αναγκάσει τους συλλόγους διδασκόντων να «παγιδευτούν» στις φόρμες που απαιτεί να συμπληρωθούν με τις αντιδημοκρατικές πιέσεις που ασκεί. Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να αποφασίσουν, να υιοθετήσουν τα κείμενα αυτά και να τα καταχωρήσουν στο βιβλίο Πρακτικών του συλλόγου διδασκόντων.

Μετά τη λήψη της απόφασης και την καταχώρησή της στο βιβλίο Πρακτικών, αυτή πρέπει να αναρτηθεί και στις σχετικές πλατφόρμες. Σε περίπτωση που χωρίς συνεδρίαση και χωρίς έγκριση του συλλόγου διδασκόντων έχει αναρτηθεί ο,τιδήποτε στις πλατφόρμες του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., αυτό πρέπει να τροποποιηθεί με βάση τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων.

Αν υπάρχει παρανόμως άρνηση καταγραφής των αποφάσεων του συλλόγου διδασκόντων στο Πρακτικό, τότε κανένας συνάδελφος δεν υπογράφει Πρακτικό το οποίο δεν περιέχει τις, νόμιμα, ειλημμένες αποφάσεις.Σε κάθε περίπτωση όπως προβλέπεται από το θεσμικό πλαίσιο της λειτουργίας του συλλόγου διδασκόντων, η μειοψηφούσα άποψη μπορεί να κατατεθεί στα πρακτικά (άξονες και τίτλοι) εφόσον η ίδια το επιθυμεί.»

Σύμφωνα  λοιπόν με τα παραπάνω στον  «Συλλογικό προγραμματισμό, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» (ΦΕΚ Β 4189/10-9-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020, όπως συμπληρώθηκαν από τις διατάξεις του ν.4823/2021 ακολουθούνται τα παρακάτω βήματα:

 

1.      Σύγκληση Συλλόγου Διδασκόντων.  Συζήτηση υπέρ της ενιαίας στάσης των σχολείων όπως έχει προκηρύξει η Ομοσπονδία και ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ  ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ομόφωνα ή κατά πλειοψηφία της πρότασης: « Ο σύλλογός μας ομόφωνα ή κατά πλειοψηφία συντάσσεται υπέρ της υιοθέτησης ενιαίας στάσης στη διαδικασία της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων , ενάντια στην κατηγοριοποίηση και διαφοροποίησή τους και ως εκ τούτου προχωρεί στα επόμενα βήματα:…»

 

2.      ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΞΟΝΩΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ Η ΔΟΕ

 

3.      ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ  ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ  ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΔΟΕ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΥΠΛΗΡΩΣΗ-ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΛΠ.

 

4.      ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ

 

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ –ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΕΝΙΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ( βλ. συνημμένα έγγραφα)

 

 

 

 

 

4. ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ

 

Για τους μέντορες και τους ενδοσχολικούς συντονιστές είναι σε ισχύ η απεργία – αποχή που έχει κηρύξει η Δ.Ο.Ε. (10/10/2022). Με βάση αυτό, βρίσκονται σε ισχύ οι δηλώσεις συμμετοχής στην απεργία-αποχή που έχουν υπογραφεί από την προηγούμενη χρονιά. Νέες δηλώσεις συμμετοχής στην Απεργία-Αποχή και πρωτοκόλλησή τους, χρειάζεται να υπογράψουν και να πρωτοκολλήσουν μόνο όσες/όσοι εκπαιδευτικοί δεν είχαν υπογράψει την περσινή σχολική χρονιά και όσες/όσοι άλλαξαν σχολείο λόγω μετάθεσης, απόσπασης, νέας τοποθέτησης  αναπληρωτ(ρι)ων.         

                                                                          

ΒΗΜΑΤΑ:

1.  Ένας εκπαιδευτικός σε κάθε σχολική μονάδα διακινεί τη ΔΗΛΩΣΗ Απεργίας –Αποχής ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ (βλ.  επισυναπτόμενο έγγραφο ) για να κατατεθεί συλλογικά , διαφορετικά μπορεί και ο καθένας ατομικά.

β. Στη συνέχεια   καταθέτουμε τη Δήλωση στον Διευθυντή/τρια της σχολικής μονάδας και παίρνουμε  ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ.

γ. Αν ο Διευθυντής/τρια προχωρήσει σε ανάθεση , κάθε εκπαιδευτικός που έχει δηλώσει απεργία-αποχή καλύπτεται συνδικαλιστικά να αρνηθεί το έργο και μπορεί είτε να μην παραλάβει την ανάθεση επικαλούμενος την απεργία –αποχή είτε να την παραλάβει συμπληρώνοντας δίπλα στην υπογραφή του τη φράση: «δηλώνω ότι έχω καταθέσει δήλωση απεργίας-αποχής από το συγκεκριμένο έργο με αρ.πρωτ…… και ως εκ τούτου δε θα προβώ σε καμία πράξη σχετικά με την παρούσα ανάθεση»

Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν υπογράψει τη ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ –ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ και έχουν λάβει για αυτήν  αρ. πρωτοκόλλου από τη διεύθυνση του σχολείου ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ  για την αποχή τους από κάθε σχετική εργασία π.χ. καθήκοντα μέντορα ή ενδοσχολικού συντονιστή (αν τους ανατεθούν , συμπληρώνοντας στη σχετική δήλωση ότι δε θα προβώ στις συγκεκριμένες ενέργειες γιατί απεργώ-απέχω, συμμετοχή σε επιμορφωτικές συναντήσεις που πιθανά θα ορίσουν οι μέντορες ή οι ενδοσχολικοί συντονιστές εκτός διδακτικού και εντός εργασιακού ωραρίου κλπ.)

 

 

5. ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

Για την ατομική αξιολόγηση, είναι σε ισχύ η απεργία – αποχή που κήρυξε η Δ.Ο.Ε. (1/4/2024), και επιβεβαιώθηκε ομόφωνα από την 93η ΓΣ της ΔΟΕ, καθώς και η απεργία αποχή που έχει προκηρύξει ο Σύλλογός μας (28/3/2024). Με βάση αυτό, βρίσκονται σε ισχύ οι δηλώσεις συμμετοχής στην απεργία-αποχή που έχουν υπογραφεί από την προηγούμενη χρονιά και καλύπτουν τους/τις συναδέλφους από κάθε εξωδιδακτικό καθήκον σχετικά με την ατομική αξιολόγηση. Νέες δηλώσεις συμμετοχής στην Απεργία-Αποχή και πρωτοκόλλησή τους στο πρωτόκολλο του σχολείου, χρειάζεται να υπογράψουν και να πρωτοκολλήσουν μόνο όσες/όσοι εκπαιδευτικοί δεν είχαν υπογράψει την περσινή σχολική χρονιά και όσες/όσοι άλλαξαν σχολείο λόγω μετάθεσης, απόσπασης, νέας τοποθέτησης αναπληρωτ(ρι)ων. ( Βλ. συνημμένη ΔΗΛΩΣΗ για Α.Α. από ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ)

 

Οι νεοδιόριστες/οι που καλούνται να αξιολογηθούν για οποιοδήποτε στάδιο, απαντούν με τη δήλωση Απεργίας Αποχής και τον αριθμό πρωτοκόλλου της. Δεν αναρτούμε ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα, δεν υπογράφουμε οποιασδήποτε μορφής «πρακτικό» ενεργειών ούτε δήλωση ότι λάβαμε γνώση. Ζητάμε να μας αποσταλεί η πρόσκληση για την αξιολόγηση μας με mail και απαντάμε με τη δήλωση της Απεργίας Αποχής. Κοινοποιούμε και στέλνουμε αντίγραφο των δηλώσεων με τις υπογραφές και τον αρ. πρωτοκόλλου του σχολείου, στο email του συλλόγου (solomosd1@gmail.com), προκειμένου ο σύλλογος να συγκεντρώσει όλη την εικόνα και να ανακοινώσει τα αποτελέσματα συμμετοχής στην ΑΑ τόσο στα μέλη όσο και στη ΔΟΕ. Ενημερώνουμε άμεσα το σύλλογο για όποιο πρόβλημα προκύψει ή ενδεχόμενο αυθαιρεσίας απέναντι στα συλλογικά μας δικαιώματα.( τηλ. προέδρου 6944664402)

 

ΒΗΜΑΤΑ:

 

1.            ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΤΗ  ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ  κυρίως ΑΤΟΜΙΚΑ γιατί η ατομική δήλωση θα σας ζητηθεί από τη σύμβουλο όταν κληθείτε να αξιολογηθείτε. Μπορείτε ωστόσο να υπογράψετε μια συνολική στην αρχή της χρονιάς και μια επικαιροποιημένη ατομική αργότερα όταν κληθείτε για ατομική αξιολόγηση.

Η ΔΗΛΏΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ.

 

2.      Ζητάτε από τον διευθυντή/τρια του σχολείου σας ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ  ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ

 

3.       ΟΤΑΝ ΚΛΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΙΛ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ:

«Με την παρούσα αρ.πρωτ. ………..   δήλωσή μου που έχει κατατεθεί στη διεύθυνση του σχολείου μου δηλώνω ότι ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

Ως εκ τούτου,δε θα συμμετάσχω στη συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης για τη διαδικασία της αξιολόγησης.

Ο/Η εκπαιδευτικός:………

Ονοματεπώνυμο:……………

Ειδικότητα:……………………….

Σχολείο:…………………………………»

Το μέιλ αυτό στέλνετε και στον/τη σύμβουλο και στη Διεύθυνση. Δε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον αξιολογητή. Καλό είναι το απαντητικό αυτό μήνυμα να κοινοποιηθεί και στο Σχολείο και στο ΔΣ του Συλλόγου. Δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης. Δεν συμπληρώνουμε τον ηλεκτρονικό φάκελο. Δεν δίνουμε στοιχεία και «πάτημα» στον αξιολογητή για να εντείνει τις πιέσεις και να αποστέλλει προσωπικά μηνύματα για τη συνέχιση της διαδικασίας.

 

4.      ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ/ΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΑΣ ΝΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ –ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΔΠΕ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ.

Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΣΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, όπως: από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, τον ηλεκτρονικό φάκελο, την υποβολή έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ. Όταν συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή βρισκόμαστε στο σχολείο μας και παρέχουμε το πλήρες εκπαιδευτικό μας έργο ως συνήθως.

5. ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ δηλώνουμε όταν θα έρθει ο/η σύμβουλος ή ο/η διευθυντής/προϊσταμένη για αξιολόγηση μέσα στην τάξη να παρακολουθήσει μάθημα. Στις επισκέψεις που προηγούνται και σε οποιαδήποτε άλλη επαφή με τον αξιολογητή, μας καλύπτει η Α/Α. Κανονικά μετά την κατάθεση της πρωτοκολλημένης δήλωσης και ενημέρωση συμβούλου και διευθυντή/προϊσταμένης δεν πρέπει να υπάρξει καμία άλλη όχληση στον/στην εκπαιδευτικό.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ  ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ( παρακολούθηση μαθήματος από τη Σύμβουλο ή δειγματική διδασκαλία), οι απεργοί ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΗΡΥΤΤΕΙ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΠΡΟΚΗΡΥΤΤΕΙ Η ΔΟΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΟΝΟΩΡΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

                                                         

               Η πρόεδρος                                                                                       Η  γενική γραμματέας

             Λάζου Έφη                                                                             Παπαδάτου Μαρία

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




 ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ

ΑΙΤΗΣΗ

Του/της ………., εκπαιδευτικού ……..

Ο/Η αιτών/ούσα διορίστηκα την …./…/….. και υπηρετούσα ως δόκιμος υπάλληλος κατά τις νομοθετικές διατάξεις . Κατά την …/…/…. Ολοκληρώθηκε η διετής δοκιμαστική περίοδος, οπότε και έπρεπε να μονιμοποιηθώ αυτοδικαίως κατά τις διατάξεις του αρ. 40 του ν. 3528/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.» (Α 26) και συγκεκριμένα της παρ. 3 αυτού που ορίζει ότι «Με τη συμπλήρωση της διετούς δοκιμαστικής υπηρεσίας οι υπάλληλοι μονιμοποιούνται αυτοδίκαια, με εξαίρεση τους υπαλλήλους στους οποίους έχει επιβληθεί πειθαρχική ποινή ή για τους οποίους υφίσταται πειθαρχική εκκρεμότητα ή υπάρχει δυσμενής έκθεση Αξιολόγησης των ουσιαστικών προσόντων. Στις τελευταίες αυτές περιπτώσεις για τη μονιμοποίηση ή μη αποφαίνεται το υπηρεσιακό συμβούλιο εντός δύο (2) μηνών από τη συμπλήρωση της δοκιμαστικής υπηρεσίας. Για την αυτοδίκαιη μονιμοποίηση εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του οργάνου που είναι αρμόδιο για το διορισμό.».

Σύμφωνα με την υπ’ αρ. 1510/2024 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών «σχετικώς με τη διαδικασία αξιολόγησης, ως προϋπόθεσης για την μονιμοποίηση των δοκίμων εκπαιδευτικών που έχουν συμπληρώσει διετή δοκιμαστική περίοδο, μη νομίμως ανακλήθηκε, με έρεισμα τις διατάξεις του άρθρου 78 παρ. 3 του ν. 4823/2021, η Φ .10.1./1752/5-4-2023 απόφαση της Διευθύντριας Δ.ΠΕ. Δυτικής Αττικής περί μονιμοποίησης των αιτούντων, λόγω συμπλήρωσης διετούς πραγματικής ευδόκιμης υπηρεσίας, κατά (συμπληρωματική) εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 40 παρ. 3 του ν. 3528/2007, δεδομένου ότι, κατά το χρόνο λήξης της διετούς δοκιμαστικής περιόδου από τον διορισμό των εν λόγω εκπαιδευτικών, […] δεν ήταν εφικτή η διενέργεια της αξιολόγησης αυτών, ελλείψει του απαιτούμενου ρυθμιστικού πλαισίου, […]».

Επομένως, από τα ανωτέρω συνάγεται σαφώς ότι η μονιμοποίηση μου όφειλε να πραγματοποιηθεί κατά την παρέλευση της διετούς δοκιμαστικής περιόδου, ήτοι την………,  πράγμα που δεν έγινε.

Επειδή η μη μονιμοποίησή μου κατά τα ανωτέρω, θίγει τα δικαιώματά μου και μου προκαλεί ανυπολόγιστη βλάβη.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΛΟΓΟΥΣ

Και με ρητή επιφύλαξη των νομίμων δικαιωμάτων μου

ΖΗΤΩ δια της παρούσας την άμεση υλοποίηση των ενεργειών για την μονιμοποίησή μου.

Ο/Η ΑΙΤΩΝ/ΟΥΣΑ

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου