Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023

2ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ 11- 09-2023

 

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ                                                                                        

«ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ»

 Ν. Κολυβά 136                                                                                                                                                               Τηλ: 2695028854                                                                                                                                     e-mail : solomosd1@gmail.com

                           Ζάκυνθος 11/9/2023

 

Αρ. πρωτ. 333

Προς: Σχολικές Μονάδες &

Μέλη Συλλόγου-ΔΠΕΖ-ΚΕΔΑΣΥ

 

 

 

 

 2ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

 

1.     ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΗ  ΓΕΝΙΚΗ  ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ

ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023

ΚΑΙ ΩΡΑ 19:00

ΣΤΟ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ (ΑΜΜΟΥ)

Αγαπητοί συνάδελφοι /συναδέλφισσες,

σας προσκαλούμε στην  ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ του συλλόγου μας , την Πέμπτη 14-9-2023 και ώρα 19:00 στο 3Ο Δ.Σ. Ζακύνθου ( Άμμου ) για να συζητήσουμε όλα τα θέματα που έχουν προκύψει κατά την αρχή της σχολικής χρονιάς και την κλιμάκωση του αγώνα για τις βασικές διεκδικήσεις τους κλάδου.

ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΑΛΟΥΝ ΑΜΕΣΑ.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

·                     Την άμεση πραγματοποίηση του συνόλου των διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση, με βάση τις ψηφισμένες θέσεις του κλάδου.

·                     Την άμεση κάλυψη όλων των υπαρκτών λειτουργικών κενών με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, με δωρεάν μετακίνησή τους προς στους τόπους πρόσληψης, και καταβολή ολόκληρου του μισθού του Σεπτεμβρίου.

·                     Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Καμία σκέψη για γραπτό διαγωνισμό Α.Σ.Ε.Π.

·                     Αυξήσεις στους μισθούς μας, άμεσα, τουλάχιστον ίσες με την αύξηση του Α.Ε.Π. και του πληθωρισμού.

·                     Κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης.

·                     Ξεπάγωμα της διετίας 2016 – 2017.

·                     Αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ.

·                     Επαναφορά 13ου και 14ου  μισθού.

·                     Μέτρα στήριξης της καθημερινής διαβίωσης των εκπαιδευτικών. Άμεση λήψη μέτρων για το πρόβλημα στέγασης των εκπαιδευτικών και αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων υποδομών για τη στέγαση. Δημιουργία κατοικιών για τους εκπαιδευτικούς, σε νησιωτικές περιοχές. 50% έκπτωση σε όλα τα Μ.Μ.Μ.

·                     Χορήγηση ενοικίου στους νεοδιόριστους και αναπληρωτές συναδέλφους μας.

·                     Δωρεάν σίτιση σε στρατιωτικές και φοιτητικές λέσχες.

·                     Να καταργηθεί το αντιεκπαιδευτικό μέτρο των 25 μαθητών ανά τμήμα το οποίο έχει οδηγήσει σε συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων.

·                     Να προσληφθούν οι απαραίτητοι εκπαιδευτικοί κάθε ειδικότητας για κάθε παιδί με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σύμφωνα με τις οδηγίες που δίνονται στις διαγνώσεις των αρμόδιων επιστημονικών φορέων (ΚΕΔΑΣΥ). Δημιουργία όλων των αναγκαίων οργανικών θέσεων συνολικά στην Ειδική Αγωγή.

·                     Προσλήψεις επιπλέον προσωπικού καθαριότητας με πλήρες ωράριο.

·                     Εξασφάλιση της δωρεάν μεταφοράς των μαθητών στο σχολείο με ευθύνη των Περιφερειών.

·                     Έκτακτη χρηματοδότηση των Σχολικών Επιτροπών. Διαγραφή των χρεών των σχολικών μονάδων στις Δ.Ε.Κ.Ο. Εξασφάλιση αφορολόγητου πετρελαίου και Φυσικού αερίου.  Καμιά οικονομική επιβάρυνση των γονιών για τη λειτουργία των σχολείων.

·                     Κατάργηση του Φ.Π.Α. σε όλα τα σχολικά είδη. Επιβολή πλαφόν στις τιμές.

·                     Κατάργηση των ν.4692/20 και 4823/21 της αντιεπιστημονικής-αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης και έναρξη ουσιαστικού διαλόγου με βάση τις ψηφισμένες θέσεις του κλάδου.

·                     Σύγχρονα και ασφαλή σχολεία. Άμεσο ουσιαστικό και ενδελεχή προσεισμικό έλεγχο όλων των σχολικών κτηρίων. Επισκευή και συντήρηση των σχολείων αφού οι μαθητές κινδυνεύουν όχι μόνο από σεισμό στην ώρα λειτουργίας του σχολείου αλλά και καθημερινά, από τα κακοσυντηρημένα κτήρια (σοβάδες, φωτιστικά υλικά, πόρτες, τζάμια κ.λπ.).

 

2. ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Σύμφωνα με την με αρ.615/7-9-2023 απόφαση του ΔΣ της ΔΟΕ η οποία έρχεται να υλοποιήσει την ιστορική ομόφωνη απόφαση της 92ης Γενικής Συνέλευσης του κλάδου, κλιμακώνεται και για το σχολικό έτος 2023-24 ο αγώνας των εκπαιδευτικών ενάντια στην υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου και την κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών , μαθητών και σχολικών μονάδων με την εφαρμογή των νόμων 4692/20 και 4823/21.

Συγεκριμένα , η απόφαση αυτή αναφέρει:

«Ο κλάδος μας, τα δυο τελευταία χρόνια, έδωσε περήφανη απάντηση, απέναντι στην κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών με πρόσχημα την «αξιολόγηση», υλοποιώντας συλλογικά και ενιαία, σε μεγάλο μέρος του, τις αποφάσεις του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.. Με την ίδια και μεγαλύτερη ένταση και αποφασιστικότητα συνεχίζουμε και τη νέα χρονιά.

·                     Για την ατομική αξιολόγηση, είναι σε ισχύ η απεργία – αποχή που κήρυξε η Δ.Ο.Ε. (8/2/2023) και επανεπιβεβαιώθηκε, ομόφωνα, από την 92η ΓΣ του κλάδου. Με βάση αυτό, βρίσκονται σε ισχύ οι δηλώσεις συμμετοχής στην απεργία-αποχή που έχουν υπογραφεί από την προηγούμενη χρονιά. Σε νέες δηλώσεις συμμετοχής στην απεργία-αποχή και πρωτοκόλλησή τους, χρειάζεται να προχωρήσουν μόνο όσες/όσοι εκπαιδευτικοί δεν είχαν υπογράψει την περσινή σχολική χρονιά και όσες/όσοι άλλαξαν σχολείο λόγω μετάθεσης, απόσπασης ή νέας τοποθέτησης αναπληρωτών.

·                     Για τους μέντορες και τους συντονιστές είναι σε ισχύ η απεργία – αποχή που έχει κηρύξει η Δ.Ο.Ε. (10/10/2022). Με βάση αυτό, βρίσκονται σε ισχύ οι δηλώσεις συμμετοχής στην απεργία-αποχή που έχουν υπογραφεί από την προηγούμενη χρονιά. Σε νέες δηλώσεις συμμετοχής στην απεργία-αποχή και πρωτοκόλλησή τους, χρειάζεται να προχωρήσουν μόνο όσες/όσοι εκπαιδευτικοί δεν είχαν υπογράψει την περσινή σχολική χρονιά και όσες/όσοι άλλαξαν σχολείο λόγω μετάθεσης, απόσπασης ή νέας τοποθέτησης αναπληρωτών.

·                     Κηρύσσουμε 3ωρες στάσεις εργασίας για το 1ο ή 2ο 3ωρο του προγράμματος των σχολικών μονάδων από τη Δευτέρα 11/9/2023 μέχρι και την Παρασκευή 29/9/2023 όπως επίσης και επιπλέον στάση εργασίας που καλύπτει και το ολοήμερο  διευρυμένου ωραρίου (14:00 – 17:30), στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της Υ.Α. 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της».

·                     Για την εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο, συνεχίζουμε και τη νέα σχολική χρονιά, 2023-2024, την ίδια επιτυχημένη μορφή των δύο τελευταίων ετών (στο πνεύμα της απόφασης της 92 ης Γ.Σ. όπως εξειδικεύτηκε με την απόφαση του Δ.Σ.)

Συνεχίζουμε να αναδεικνύουμε και να αντιπαλεύουμε με όλους τους τρόπους και τις μορφές την πραγματική στόχευση της επιχειρούμενης «αξιολόγησης» η οποία δεν στοχεύει στην όποια αναβάθμιση. Επιχειρεί να αλλάξει τη δομή και το περιεχόμενο του σχολείου και οδηγεί στην κατηγοριοποίηση και υποβάθμισή του.»

Στα πλαίσια αυτά και οι  εκπαιδευτικοί του συλλόγου μας κατά το σχολικό έτος 2022-2023 μπήκαν συσπειρωμένοι στον πανελλαδικό αγώνα του κινήματος ενάντια στην αξιολόγηση και έχουν υπογράψει τη ΔΗΛΩΣΗ  για συμμετοχή στην απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση , η οποία και βρίσκεται πρωτοκολλημένη στις σχολικές τους μονάδες κατά ποσοστό 62% και κατ’ ανάλογο ποσοστό έχουν υιοθετηθεί  τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ(ενιαία ή μεικτά ) κυρίως στις σχολικές μονάδες των Δημοτικών μας σχολείων. Σας ενημερώνουμε επίσης -για όσους δεν γνωρίζουν- ότι ο Σύλλογός μας έχει καταθέσει εξώδικο στη Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου, αιτούμενος την άμεση μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων συναδέλφων που έχουν συμπληρώσει διετία μέχρι τις   27/1/2023.

Και συνεχίζουμε για τη φετινή σχολική χρονιά 2023-24:

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Ομοσπονδίας. όσον αφορά στην εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας , η πάλη θα γίνει μέσα από τις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων που θα συνεδριάσουν ειδικά για αυτό το θέμα και σύμφωνα με τα ενιαία κείμενα ή όποια άλλη μορφή προταθεί από την ομοσπονδία. Σχετικά με την ατομική αξιολόγηση και το διορισμό μεντόρων και ενδοσχολικών συντονιστών επισημαίνουμε ότι Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ σε κάθε σχολική μονάδα , σύμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες και με απαραίτητη προϋπόθεση να πρωτοκολληθεί από τον διευθυντή /τρια του σχολείου και να λάβετε αριθμό πρωτοκόλλου. Με αυτό και μόνο επικαλείστε αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης εκτός από την παρακολούθηση διδακτικής στην τάξη για την οποία η ΔΟΕ έχει ήδη προκηρύξει στάσεις εργασίας μέχρις τις 29/9/23 και ο σύλλογός μας μπορεί να προκηρύξει συμπληρωματικές, μετά από σχετική ενημέρωση για συγκεκριμένη ημέρα και ώρα.

Όσες/οι εκπαιδευτικοί ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ  ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ και από την ατομική αξιολόγηση και από μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές την περασμένη χρονιά και βρίσκονται στο ίδιο σχολείο, καλύπτονται από αυτές και δε χρειάζεται να προβούν σε νέα δήλωση.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2023-24  ( βλ. επισυναπτόμενα έγγραφα) ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ όσες/όσοι εκπαιδευτικοί δεν είχαν υπογράψει την περσινή σχολική χρονιά και όσες/όσοι άλλαξαν σχολείο λόγω μετάθεσης, απόσπασης ή νέας τοποθέτησης αναπληρωτών.

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ

Α. ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 

1.            ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΤΗ  ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ  κυρίως ΑΤΟΜΙΚΑ γιατί η ατομική δήλωση θα σας ζητηθεί από τη σύμβουλο όταν κληθείτε να αξιολογηθείτε. Μπορείτε ωστόσο να υπογράψετε μια συνολική στην αρχή της χρονιάς και μια επικαιροποιημένη ατομική αργότερα όταν κληθείτε για ατομική αξιολόγηση.

Η ΔΗΛΏΣΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ.

 

2.      Ζητάτε από τον διευθυντή/τρια του σχολείου σας ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ

 

3.       ΟΤΑΝ ΚΛΗΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟ ΜΕΙΛ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ:

«Με την παρούσα αρ.πρωτ. ………..   δήλωσή μου που έχει κατατεθεί στη διεύθυνση του σχολείου μου δηλώνω ότι ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ που έχει προκηρύξει η Δ.Ο.Ε., από κάθε ενέργεια που συνδέεται με το σύστημα αξιολόγησης, το οποίο προωθείται εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πιο συγκεκριμένα από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τον νόμο 4823/21 και καθώς και από την Υπουργική Απόφαση 9950/ΓΔ5 ΦΕΚ 388/27-1-2023 «Ρύθμιση ειδικότερων και λεπτομερειακών θεμάτων σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και τη διαδικασία διενέργειάς της» και σχετίζονται με όλα τα εξωδιδακτικά καθήκοντα σχετικά με την ατομική αξιολόγηση (συναντήσεις με Συμβούλους Εκπαίδευσης, ενημέρωση ατομικού φακέλου, κατάθεση έκθεσης αυτοαξιολόγησης κ.τ.λ.).

Ως εκ τούτου,δε θα συμμετάσχω στη συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης για τη διαδικασία της αξιολόγησης.

Ο/Η εκπαιδευτικός:………

Ονοματεπώνυμο:……………

Ειδικότητα:……………………….

Σχολείο:…………………………………»

 Το μέιλ αυτό στέλνετε και στον/τη σύμβουλο και στη Διέυθυνση. Δε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον αξιολογητή. Καλό είναι το απαντητικό αυτό μήνυμα να κοινοποιηθεί και στο Σχολείο και στο ΔΣ του Συλλόγου. Δεν «μπαίνουμε» στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης. Δε συμπληρώνουμε τον ηλεκτρονικό φάκελο. Δεν δίνουμε στοιχεία και «πάτημα» στον αξιολογητή για να εντείνει τις πιέσεις και να αποστέλλει προσωπικά μηνύματα για τη συνέχιση της διαδικασίας.

4.      ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ/ΤΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΑΣ ΝΑ ΔΙΑΒΙΒΑΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ –ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΔΠΕ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ.

Η ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ ΣΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, όπως: από τη συνάντηση με τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης, την ενημέρωση της Ψηφιακής Πλατφόρμας, τον ηλεκτρονικό φάκελο, την υποβολή έκθεσης ατομικής αυτοαξιολόγησης κλπ. Όταν συμμετέχουμε στην απεργία- αποχή βρισκόμαστε στο σχολείο μας και παρέχουμε το πλήρες εκπαιδευτικό μας έργο ως συνήθως.

ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ δηλώνουμε όταν θα έρθει ο/η σύμβουλος για αξιολόγηση μέσα στην τάξη να παρακολουθήσει μάθημα Στις επισκέψεις που προηγούνται και σε οποιαδήποτε άλλη επαφή με τον αξιολογητή, μας καλύπτει η Α/Α.

Αν πάραυτα υπάρξει επιπλέον όχληση από τον/τη σύμβουλο ή οποιαδήποτε μορφή πίεσης ενημερώνετε αμέσως το σύλλογο ( τηλ.προέδρου 6944664402 ) και σε περίπτωση που σας ειδοποιήσει για παρακολούθηση μαθήματος στην τάξη σας ή παρουσία διδακτικής, ενημερώνετε επίσης για να κηρύξουμε επιπλέον της ΔΟΕ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ στην οποία θα συμμετάσχετε εσείς και –ει δυνατόν- σύσσωμος ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου σας.

 

Β. ΑΠΕΡΓΙΑ –ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ

1. . Ένας εκπαιδευτικός σε κάθε σχολική μονάδα διακινεί τη ΔΗΛΩΣΗ Απεργίας –Αποχής ΑΠΟ ΜΕΝΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΣΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ (βλ.  επισυναπτόμενο έγγραφο ) για να κατατεθεί συλλογικά , διαφορετικά μπορεί και ο καθένας ατομικά.

β. Στη συνέχεια   καταθέτουμε τη Δήλωση στον Διευθυντή/τρια της σχολικής μονάδας και παίρνουμε  ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ.

γ. Αν ο Διευθυντής/τρια προχωρήσει σε ανάθεση , κάθε εκπαιδευτικός που έχει δηλώσει απεργία-αποχή καλύπτεται συνδικαλιστικά να αρνηθεί το έργο και μπορεί είτε να μην παραλάβει την ανάθεση επικαλούμενος την απεργία –αποχή είτε να την παραλάβει συμπληρώνοντας δίπλα στην υπογραφή του τη φράση: «δηλώνω ότι έχω καταθέσει δήλωση απεργίας-αποχής από το συγκεκριμένο έργο με αρ.πρωτ…… και ως εκ τούτου δε θα προβώ σε καμία πράξη σχετικά με την παρούσα ανάθεση»

 

Γ. ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

 

 «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων» (ΦΕΚ Β 4189/10-9-2021) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 33, 34 και 35 του ν. 4692/2020, όπως συμπληρώθηκαν από τις διατάξεις του ν.4823/2021.

 

1.      Σύγκληση Συλλόγου Διδασκόντων.  Συζήτηση υπέρ της ενιαίας στάσης των σχολείων όπως έχει προκηρύξει η Ομοσπονδία και ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ομόφωνα ή κατά πλειοψηφία της πρότασης: « Ο σύλλογός μας ομόφωνα ή κατά πλειοψηφία συντάσσεται υπέρ της υιοθέτησης ενιαίας στάσης στη διαδικασία της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων , ενάντια στην κατηγοριοποίηση και διαφοροποίησή τους και ως εκ τούτου προχωρεί στα επόμενα βήματα:…»

 

2.      ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΞΟΝΩΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ Η ΔΟΕ

 

3.      ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ  ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΩΝ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ  ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΗΣ ΔΟΕ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΥΠΛΗΡΩΣΗ-ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΛΠ.

 

4.      ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ

 

Καλό θα ήταν για τη συμμετοχή στις σχετικές δηλώσεις να υπάρξει ενημέρωση και στο μειλ του Συλλόγου (solomosd1@gmail.com)

ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ –ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ –ΣΥΣΠΕΙΡΩΝΟΜΑΣΤΕ                      

  ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ  ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ!                                 

                                                        ΤΟ Δ.Σ.

   Η πρόεδρος                                                                      Η  ειδική γραμματέας

 

   Λάζου Έφη                                                                   Κατσαίτου Αλεξάνδρα

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου